Hoe het mkb digitalisering als concurrentiemiddel inzet

Digitaliseren is meer dan een modewoord.

Digitalisering staat voor een ingrijpende verandering in de manier waarop bedrijven werken: zowel intern als met klanten, leveranciers en partners.

Voor het mkb staat digitalisering hoog op de prioriteitenlijst. Dat blijkt uit een van onze recentste enquêtes, die we onder ruim 1000 kleine en middelgrote bedrijven uit Amerika, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk hebben afgenomen. 

We hebben onderzocht in hoeverre ze al hebben gedigitaliseerd en welke bedrijfsgebieden ze prioriteit geven. Ook hebben we gevraagd naar hoe ze de kosten drukken, de efficiëntie verhogen en hun klanten betere service bieden.

Al die informatie hebben we in een handige SlideShare gebundeld. Daarin zie je de belangrijkste conclusies en de grootste voordelen van digitalisering. Lees het zeker allemaal even door, want dan weet je hoe de slimme mkb’ers digitalisering aanpakken.

Bekijk de SlideShare nu