Document Transaction Processing Services

Zaken doen in het tempo van papier is niet langer acceptabel. Dus wat weerhoudt u ervan om op digitaal over te stappen?

U weet waarschijnlijk niet zo goed waar u moet beginnen, net zoals de meeste andere bedrijven. Er zijn zo veel uitdagingen: klanten die onmiddellijk een antwoord willen; handmatige, verouderde processen; onverenigbare databronnen; knelpunten in workflows. Het is moeilijk te zeggen wat als eerste aangepakt moet worden.

Wij kunnen u helpen uw angst voor verandering te overwinnen en ervoor te gaan. Maar eerst bekijken we uw organisatie en maken we een actieplan voor documentverwerking.

 

Xerox Workflow Assessment

We hebben veel ervaring in het helpen van klanten om hun documentprocessen goed te bekijken en zich daarbij te concentreren op digitale werkwijzen. Wij helpen u de huidige staat nauwkeurig te beoordelen, beschikbare technologie te benutten en end-to-end workflows te automatiseren. Onze workflow assessment is de eerste stap in het identificeren van bedrijfsprocessen die zouden profiteren van automatisering. De workflow assessment:

  • Identificeert, meet en documenteert huidige processen.
  • Bepaalt hoe de doorlooptijd het beste kan worden verbeterd.
  • Ontdekt frictie en vertragingen die in de weg staan van succesvolle uitvoering.
  • Biedt een stappenplan voor de implementatie van een efficiënt en effectief proces.

 

Xerox Document Transaction Processing Services

Wij helpen u bedrijfsprocessen te stroomlijnen en te automatiseren om de groei te bevorderen, de kosten te reduceren en papiergebaseerde werkprocessen te transformeren naar digitale workflows. Onze Document Transaction Processing Services bieden connecties met andere industrie specifieke workflow oplossingen of met andere bedrijfsprocessen in uw onderneming. Onze mogelijkheden:

Vastleggen: Haal informatie uit de postkamer, mobiel, elektronisch en uit andere bronnen en scan deze in organisatie workflows.

Transformeren: Verwerk multichannel informatie met scan-, classificatie-, identificatie-, extractie- en validatiemogelijkheden die downstream bedrijfsprocessen voeden.

Verwerken: Pas bedrijfsregels toe die terugkerende taken automatiseren door wachtrijen voor controle, prioritering en routering op te stellen. Integreer met ERP-, CRM- en externe systemen.

Opslaan: Transformeer papier gebaseerde processen met contentbeheeroplossingen die documenten en digitale afbeeldingen opslaan, ophalen en behouden op basis van vereisten voor klantgegevensbeheer.

Leveren: Maak informatie toegankelijk waar dat nodig is, zoals callcenters, eindgebruikers in ERP-, CRM- en externe systemen, en uitgaande klantencommunicatie.

 

Voorbeelden van procesverbeteringen

Met services voor documenttransactieverwerking kunt u profiteren van economische voordelen zoals kostenbesparingen, snelheid, hogere omzet en betere besluitvorming. Hier zijn enkele van de gebieden die we veelvuldig voor onze klanten transformeren:

  • Inkomende klantencommunicatie
  • Crediteuren en debiteuren
  • Beheer van gezondheidsgegevens
  • Bestandsconversie

 

Casestudies

Bekijk enkele van de succesverhalen die onze klanten ervaren dankzij Xerox services voor documenttransactieverwerking.
Co-operative Financial Services ›
Toonaangevend nutsbedrijf ›
Department for Work and Pensions ›

Nader bekeken

Document Management ECM Image
Casestudie: AgustaWestland

Dankzij snelle documentdigitalisering kan het bedrijf reserveonderdelen snel verzenden en staan vliegtuigen minder lang aan de grond.
Lees de casestudie

Document Management ECM Image
Casestudie: CFS

Geautomatiseerde elektronische postkamer en ECM verbeteren klanttevredenheid voor Co-operative Financial Services.
Lees de casestudie

BPO Transaction Processing Image
Brochure over transactieverwerking

Vind flexibele manieren om transacties te verwerken zonder een stap over te slaan.
Meer informatie

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op ›