Digital Services voor patiënten: Transformeer communicatieprocessen om patiëntervaringen te verbeteren

De gezondheidszorg heeft te maken met een bevolking die groeit, veroudert en meer eist van de organisaties waarop ze vertrouwen om gezond te blijven. Bronnen worden helemaal uitgeput. Personeel wordt tot een minimum beperkt. En in veel gevallen staat de technologie die het allemaal gemakkelijker zou moeten maken in de weg.

 

Met Xerox® digitale services voor patiënten kunt u de patiëntervaring verbeteren door pijnpunten te verlichten dankzij de kracht van workflow automatisering en omni-channel communicatie. Door te beheren en te stroomlijnen hoe u patiëntcommunicatie en medische gegevens behandelt, kunt u uw personeel empoweren en patiënten een consistente, verbeterde ervaring geven.

Zie hoe het werkt.

Download het overzicht

 

Digitale services voor patiënten om de patiëntlevenscyclus te verbeteren

speech bubbles icon

1. Informeren

  • Gepersonaliseerde tweerichtingscommunicatie met patiënten
  • Omni-channel beheer waarbij op het juiste moment het juiste bericht via het juiste kanaal wordt gestuurd
  • Stuur gezondheidswaarschuwingen, kennisgevingen en afspraakherinneringen in geprinte en digitale vorm

clipboard icon

2. Onboarden

  • Stroomlijn het patiëntregistratieproces
  • Vereenvoudig gegevensvastlegging, -extractie en -validatie
  • Bied veilige toegang tot patiëntgegevens met een digitale opslagplaats
  • Besteed minder tijd aan het verwerken van de gegevens en referenties van nieuwe medewerkers
  • Maak klinische documenten toegankelijker en beschikbaar op aanvraag

Arrows

3. Van dienst zijn

  • Krijg één patiëntoverzicht door gezondheidsgegevens, communicatie en archieven te digitaliseren
  • Help te voorkomen dat patiënten opnieuw worden opgenomen door communicatie die na de behandeling plaatsvindt te beheren
  • Verbeter de patiëntgegevens en patiëntenzorg door draagbare technologie voor gegevensvastlegging en systemen voor tijdige waarschuwing
  • Automatiseer een breed scala aan document- en backofficeprocessen

checkmark icon

4. Tevredenstellen

  • Verbeter gezondheidsresultaten door machine learning en analyses proactief te gebruiken om gepersonaliseerde inzichten te geven en de beste volgende stappen te adviseren
  • Bewaak en verbeter het beheer van patiëntervaringen met gepersonaliseerde enquêtes gedurende de patiëntenreis
  • Stimuleer de beste volgende stap voor patiënten met doelgerichte omni-channel berichten
  • Vereenvoudig de communicatie over facturering via verschillende kanalen, waaronder e-mail, internet en telefoon (sms en Interactive Voice Response)

Delen: