Services voor digitale verzekeringscommunicatie en -workflows: Stel klanten gedurende de hele reis centraal

Klanten verwachten tegenwoordig zeer gepersonaliseerde communicatie, een gemakkelijk te navigeren klantenservice en realtime betrokkenheid – allemaal via hun gewenste kanalen.

 

Met Xerox® digitale services voor verzekeraars kunt u de digitale kanalen voor verzekeringscommunicatie verfijnen en reactietijden verkorten dankzij de kracht van workflow automatisering. Door de bedrijfsprocessen achter elke klantinteractie te stroomlijnen, kunt u de algehele klantervaring verbeteren en tegelijkertijd de kosten verlagen.

Zie hoe het werkt.

Download het overzicht

 

Digitale verzekeringsservices verbeteren de klantlevenscyclus

handshake people icon

1. Werven

  • Verzeker merkintegriteit en naleving door adviseurs toegang te geven tot marketingmaterialen via een online portal
  • Verlaag de wervingskosten met geautomatiseerde campagnes
  • Bied realtime, gepersonaliseerde offertes om conversie te verbeteren

clipboard icon

2. Onboarden

  • Digitaliseer en versnel de verwerking van nieuwe aanmeldingen
  • Benut gegevens om welkomstpakketten te personaliseren en de klantervaring te verbeteren
  • Bied veilige toegang tot de documenten van klanten met een digitale opslagplaats

Arrows

3. Van dienst zijn

  • Bied klanten en adviseurs selfservice voor beleidswijzigingen
  • Beantwoord vragen van klanten sneller met digitale verzekeringscommunicatie
  • Automatiseer claimverwerking en versnel de uitbetaling
  • Verbeter de ingebruikname van digitaal door transactiedocumenten als eerste digitaal op te stellen

Graph icon with arrow pointing up

4. Groeien

  • Gebruik machine learning en analyses om de beste volgende stap te identificeren
  • Verbeter klantbehoud en -conversie met zeer gepersonaliseerde marketing

Delen: