Digitale detailhandelsservices verfijnen communicatie met klanten

Als point-of-sale campagnes correct worden gebruikt, hebben ze een enorme impact op uw winst. Naarmate het aantal digitale detailhandelskanalen blijft toenemen, maken stijgende kosten en inefficiënte processen het steeds moeilijker een effectieve campagne te ontwerpen die bij elk contact met klanten effect heeft.

 

Met Xerox® services voor digitale detailhandelaars kunt u uw communicatie synchroniseren om een superieure klantervaring te bieden. Door uw benadering van klantcommunicatie te transformeren, kunt u de kosten verlagen, de efficiëntie verhogen en consistente berichten ontwikkelen die de verkoop en klantloyaliteit stimuleren.

Zie hoe het werkt.

Download het overzicht

 

Verbeter de merkbetrokkenheid en 'share-of-basket'

speech bubbles icon

1. Communiceren

  • Beheer en organiseer doelgerichte omni-channel communicatie en marketingcampagnes
  • Verhoog de impact in de winkel door sterke point-of-sale materialen te produceren en te leveren
  • Bied gepersonaliseerde communicatie via de gewenste kanalen

clipboard icon

2. Onboarden

  • Verbeter de klantbetrokkenheid en -ervaring bij het openen van een account en met loyaliteitsprogramma's
  • Verbeter de medewerkerservaring door wervings-, selectie-, onboarding- en trainingsprocessen te verbeteren

Arrows icon

3. Van dienst zijn

  • Verbeter de efficiëntie en effectiviteit met gestroomlijnde en geautomatiseerde operationele en logistieke processen voor digitale detailhandelaars
  • Benut gegevens via vastlegging en workflows die voorschriften naleven

Graph icon with arrow pointing up

4. Groeien

Verbeter de 'share-of-basket' en campagne-effectiviteit via:

  • Analyses en inzichten voor campagne-optimalisatie
  • Tijdige communicatie over programma's, klantenservice en promoties
  • Innovatieve technologieën zoals AR/VR, slimme verpakkingen en virtuele winkels

Delen: