Geautomatiseerde factuurverwerking

Uw organisatie kan facturen per post, fax, e-mail of in een andere elektronische vorm ontvangen, en het kan behoorlijk wat tijd en moeite kosten om ze lokaal te verwerken of naar een centrale crediteurenafdeling te sturen. Met Xerox® oplossingen voor factuurverwerking kunt u de tijd, kosten, risico's en complexiteit van de vastlegging, routering en goedkeuring van facturen nu aanzienlijk reduceren, waar ze ook vandaan komen.

U kunt uw bestaande factuurprocessen helemaal transformeren in een geautomatiseerd proces dat efficiënter, veiliger en kosteneffectiever is, zonder de werkwijze van mensen drastisch te veranderen. Door de factuurverwerkingstijd te verkorten, kunt u kortingen voor vroege betaling verzekeren en leveranciersrelaties verbeteren, en bovendien personeel vrijmaken voor bedrijfskritische activiteiten. Met een gedocumenteerd, geautomatiseerd factuurproces vereenvoudigt u de controle en hebt u beter inzicht in problemen of inefficiënties.

Met Xerox® oplossingen voor factuurverwerking kunt u:

  • Facturen vastleggen die op verschillende manieren zijn verzonden, waaronder via multifunctionele printers (MFP's), per post, fax, e-mail of in een andere elektronische vorm
  • De kosten, risico's en vertraging van het verzenden van papieren facturen naar centrale verwerkingsfaciliteiten elimineren
  • Factuurdata extraheren en automatisch in uw crediteurensysteem invullen
  • Facturen ter controle en goedkeuring naar de juiste persoon routeren – handmatig of automatisch
  • Leveranciersrelaties effectief beheren met toegang tot de factuur- en betaalgeschiedenis
  • Kostbare archiefkasten en externe opslagruimte elimineren
  • De “voetafdruk” van kopiëren en printen reduceren door digitalisering

Bekijk de brochure Factuurverwerking (PDF, 979 KB)
Lees meer over workflow-automatisering ›

Contact

0346 255 255
Online contact opnemen ›