Digitale retailoplossingen 

Xerox Digital Alternatives helpt winkeliers hun responsiviteit te verhogen en bedrijfskosten te verlagen. Hoe? Door de papierintensieve processen te vereenvoudigen en stroomlijnen die zo veel van ieders tijd opslokken.

Documenten in een winkelomgeving zijn alomtegenwoordig en moeilijk te beheren. Als gevolg daarvan zijn retailmanagers en hoofdkantoormedewerkers altijd bedolven onder documenten die controle, feedback en goedkeuring vereisen.

Bekijk de video om te weten te komen hoe Xerox Digital Alternatives for Retail documentbeheer veel gemakkelijker maakt. U kunt elk document met slechts enkele tikken en vegen controleren, annoteren, ondertekenen en naar de eigenaar retourneren.

Digital Alternatives biedt automatische back-up en synchronisatie van documenten, zodat het risico kleiner is dat deze zoekraken. Dat betekent dat retailmedewerkers minder tijd in de backoffice en meer tijd op de vloer bij klanten doorbrengen. Dit is gewoon nog een manier waarop onze digitale retailoplossingen retailers helpen om beter te werken. 

Bekijk de Xerox Digital Alternatives video voor de retail.

Xerox Digital Alternatives for Retail