Naar hoofdinhoud Klik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

Xerox® services on-demand campagnes

Xerox® services on-demand campagnes kunnen u helpen uw bedrijfsdoelen naadloos te bereiken. In een tijdperk waarin de klant centraal staat, zijn gepersonaliseerde campagnes en interacties van cruciaal belang. Het implementeren van omni-channel campagnes op een consistente en effectieve manier kan duur en tijdrovend zijn, maar dat hoeft het niet te zijn.

Met Xerox on-demand campagnes kunt u digitale en geprinte gepersonaliseerde marketingmaterialen maken en beheren die voor consistente klanttevredenheid zorgen. Wij begeleiden u daarbij met relevante content- en productaanbevelingen. Deze praktische benadering maakt het gemakkelijk om sjablonen te maken, te zorgen voor merkconsistentie, en toegang tot campagnetracking voor voortdurende optimalisatie. Gepersonaliseerde contentservices zijn gestroomlijnd, efficiënt en aanpasbaar, en kunnen een gesprek beginnen met elke doelgroep via verschillende marketingkanalen.

Uitdagingen van marketingcampagnes

Het creëren van gepersonaliseerde ervaringen kan u helpen potentiële klanten aan te trekken en de verwachtingen van uw bestaande klanten te overtreffen. Dit kan tegenwoordig nogal een uitdaging zijn, omdat bedrijven het moeilijk vinden meerdere leveranciers en marketingtechnologieplatformen te beheren en tegelijkertijd merkconsistentie te handhaven. Het kruiselings controleren van verschillende platformen vereist meer tijd en resources en laat meer ruimte voor fouten. Bovendien kan het lastiger zijn resultaten te kalibreren en het succes van uw marketingcampagnes te bepalen.

Xerox on-demand campagnes kunnen uw bedrijf helpen bij het oplossen van bijkomende problemen met marketingcampagnes, zoals

  • Moeilijkheden met het beheer van veilige, GDPR-conforme gegevens

  • Beperkte expertise in het voeren van omni-channel campagnes

  • Langzame speed-to-market uitvoering

  • Laag aantal reacties voor bestaande campagnes

  • Gebruik van bestaande marketingactiva en goedgekeurde content in nieuwe campagnes

  • Slechte zichtbaarheid in het workflowproces van de campagne 

  • Stijgende kosten

Blijf iedereen vóór met Xerox, voor gepersonaliseerde marketingoplossingen die positieve gebruikerservaringen creëren.

Gepersonaliseerde marketingoplossingen

Met Xerox on-demand campagnes kunnen bedrijven herhaalbare, gepersonaliseerde marketingcampagnes met een kortere doorlooptijd creëren. Bespaar tijd, geld en moeite met onze gebruiksvriendelijke marketingstrategie:

  1. Ontwerp en personaliseer omni-channel campagnes met behulp van ons eenvoudige online samenwerkingsprogramma.  

  2. Voer uw campagne, waarbij u items zoals digitale levering en print fulfillment voltooit.

  3. Controleer gemakkelijk uw campagneprestaties en optimaliseer ze met behulp van analyses.

Xerox services voor on-demand campagnes omvatten bewezen sjablonen voor herhaalbare efficiëntie, drukwerk en digitale integratie. Kies voor één leverancier om kant-en-klare omni-channel campagnes end-to-end te ondersteunen met gegevensgestuurde, schaalbare personalisatie.

Hoe Xerox on-demand campagnes werken

Bij Xerox maken we het onze zaak om uw zaak nog succesvoller te maken. Daarom hebben we een eenvoudig, gebruiksvriendelijk systeem ontwikkeld om u te helpen op een snelle, betaalbare en handige manier uw gewenste resultaten te behalen.

U begint door rechtstreeks met uw Xerox communicatieadviseurs samen te werken om het meeste uit uw campagne te halen en nieuwe mogelijkheden toe te voegen. Begin uw on-demand campagnes vandaag nog door deze stappen te volgen:

1. Werk samen met communicatieadviseurs en kom belangrijke doelen overeen om campagnesjablonen te ontwikkelen.

Onze adviseurs zullen bij elke stap met uw team samenwerken aan uw specifieke focusgebieden, waaronder creatieve controle, inzicht en strategie, gegevens en contentontwikkeling. Tijdens deze ontdekkingsfase helpen we procesprestatie-indicatoren en potentiële benchmarks te identificeren, evenals problemen en knelpunten.

Gebruik onze online storefront om uw campagne te beheren Onze gebruiksvriendelijke, online shopping-style ervaring is ideaal voor het bestellen en plannen van campagnes. In onze online storefront kunt u uw campagnes conceptualiseren, ontwerpen, creëren en beheren, allemaal op één handige plek. Digitale bestanden en activa worden veilig beheerd, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw werk beveiligd is.

2. Realiseer lokalisatie-, vertaal- en productieprocessen.

In deze fase kunt u een specifieke campagne selecteren en een lijst met contactpersonen naar het platform uploaden om elke e-mail, elk drukwerk of elke webpagina naar wens te personaliseren. Het is echt zo eenvoudig!

3. Voer omni-channel campagnes.

Tot slot voert u multi-channel publishing uit in formaten als web, e-mail, apps, sms, social media, en drukwerk. Stel in op welke datum de campagne moet beginnen, met vooraf ingestelde flows en touchpoints. Open vervolgens de gegevensanalyses, zodat u uw campagnes kunt optimaliseren. 

Voordelen van gepersonaliseerde marketing

De voordelen van gepersonaliseerde marketing zijn verreikend. Laat Xerox wat van de marketinglast van uw schouders nemen met onze eenvoudige en effectieve services voor on-demand campagnes. Of u nu een start-up of grootschalig bedrijf bent, wij bieden services waarvan is bewezen dat ze uw bedrijf laten groeien, uw klantenservice verbeteren en uw inkomsten verhogen.

Verken de voordelen van het gebruiken van onze benadering van personalisatie in marketing, waaronder:

  • Verbeterde campagnebetrokkenheid en klantenloyaliteit

  • Schaalbare, gegevensgestuurde personalisatie met bedrijfsgroei

  • Gemakkelijkere merk- en wettelijke naleving

  • Verbeterde beveiliging

  • Kortere time-to-revenue

  • Volgbare resultaten voor realtime rendement

  • Beheerbare campagne-instellingen, automatisering

  • Snellere, sterkere, beter meetbare ROI

Behaalde resultaten

Xerox ondersteunt de behoeften voor on-demand campagnes van onze klanten met innovatieve oplossingen die de gewenste resultaten leveren. Hier zijn enkele van de resultaten die we onze klanten hebben helpen bereiken:

  • 114% meer verwijzingen van klanten

  • 54% campagne-webconversie vergeleken met 4% als sectorgemiddelde

  • 11% meer donateurs in reactie op een omni-channel campagne

  • 2 weken doorlooptijd voor levering van verwijzingsvoucher, vergeleken met 3 maanden

  • Kortere time-to-revenue

Xerox services voor on-demand campagnes zullen uw bedrijf helpen soepele en effectieve marketingstrategieën te ontwikkelen. Laat ons samenwerken met uw team om uw huidige customer journey te bepalen en een pad naar succes in kaart te brengen. Als wereldwijde leverancier van digitale en geprinte marketingmaterialen begrijpen we hoe belangrijk het is hoogwaardige marketingoplossingen te produceren die potentiële klanten aantrekken en klantbehoud verbeteren. We weten dat klanttevredenheid vooropstaat in uw bedrijf, en wij werken met dezelfde mentaliteit. Daarom hebben we Xerox communicatieadviseurs die met u samenwerken om gedurende het hele proces ondersteuning te bieden.

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over hoe uw bedrijf kan profiteren van Xerox.

Co-workers meeting in an open, modern office with a wall of windows

Digital Hub and Cloud Print

Consistente communicatie is essentieel voor het converteren van klanten. Laten we het gemakkelijk maken een gesprek te beginnen.

Aanvullende bronnen

Capaciteitenoverzicht (PDF) [in het Engels]

Happy woman reading direct mail

Klanten Communicatie Transformatie Gids

Een doortastende, praktische benadering van het beheren van uw communicatie en het verbeteren van uw klantervaring. [in het Engels]

Delen