Enterprise Content Management
Een nieuwe definitie van efficiëntie
Xerox® DocuShare® is een contentmanagementtool die is ontwikkeld om digitale transformatie in uw organisatie te stimuleren. Of u nu 10 of 100.000 werknemers hebt, het kan u helpen om vandaag al beter te gaan werken als onderdeel van uw digitale transformatieproces.
Enterprise Content Management
Cruciale bedrijfsinformatie gemakkelijk digitaliseren, opslaan en beheren.
Procesautomatisering
Belangrijke werkstromen in het bedrijfsproces automatiseren.
Samenwerken en bestanden delen.
Content in teams beheren. Delen en inspireren.
Werk wordt gemakkelijk gemaakt
DocuShare biedt gemeenschappelijke mogelijkheden in de hele portefeuille met producten en oplossingen, ongeacht of deze lokaal of in de cloud is geïmplementeerd.
Eenvoudig en naadloos vastleggen
Gestructureerde en ongestructureerde content kan worden vastgelegd, geïndexeerd en opgeslagen voor gemakkelijker gebruik binnen de organisatie, en bevordert de digitalisering van uw kantoor.
Informatie en naleving beheren
Bedrijfscontent tijdens de hele levenscyclus categoriseren, opslaan, organiseren en beheren.
Beter samenwerken
Communicatie bevorderen door samenwerkingsmogelijkheden op documentniveau, die afdelingen en verspreide teams helpen efficiënter te werken.
Informatie veilig houden
Gevoelige gegevens beschermen en het risico van uw organisatie minimaliseren met toegang op gebruiker- en groepsbasis, controleerbaar tracken en rapporteren, en retentie.
Toegang tot alles, altijd, overal
Krachtige zoekmogelijkheden gebruiken om cruciale bedrijfscontent online en offline te vinden op uw pc, een mobiel apparaat of een multifunctionele printer (MFP).
Transformatie door automatisering
Beweeg niet langer op papiersnelheid. Met de DocuShare®-portefeuille kunt u bedrijfsprocessen in belangrijke afdelingen versnellen en vereenvoudigen met workflow automatisering op een hoger niveau.
Crediteurenadministratie
Crediteurenadministratie
Crediteurenadministratie
Xerox® DocuShare® Accounts Payable Processing Management-oplossingen
AP-verwerking transformeren met digitalisering en automatisering
Minimaliseer factuurfouten en verbeter gegevensnauwkeurigheid
Verkort doorlooptijden van dagen/weken tot slechts enkele minuten
Realtime inzicht in saldo's van crediteurenadministratie
Automatiseer handmatige processen en elimineer overbodige taken
Compatibele bewarings- en opschoningscycli
Snellere en efficiëntere processen
Goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus
Mogelijkheid voor driewegs matchen
Betere auditing met volledige geschiedenis van workflowgoedkeuring
Verbeter samenwerking
Maak dynamisch verbinding met gerelateerde documenten
Verlaag de opslagkosten
Verbeter cashflowbeheer
Bevorder duurzaamheid
[in het Engels]
Beleidsbeheer
Beleidsbeheer
Beleidsbeheer
Automatiseer uw benadering van organisatiebeleid.
Zorg voor consistentie in uw dagelijkse activiteiten door elke stap van het beheren van beleid eenvoudig en veilig te maken en gemakkelijk om te delen.
Beleid en handleidingen op één locatie updaten, herzien, goedkeuren en bevestigen
De tijdige herziening van beleid automatiseren, zodat de juiste versie altijd beschikbaar is.
Herzieningen en updates versnellen met geautomatiseerde workflows en waarschuwingen
Toegang persoonlijk maken naar functie en gemakkelijk nuttige content met anderen delen
Organisatiebeleid in één beveiligde, gecentraliseerde bewaarplaats organiseren en opslaan
Documenten snel zoeken en vinden op het moment dat het nodig is
Documenten onderweg gebruiken op uw smartphone of tablet
Contractbeheer
Contractbeheer
Contractbeheer
De manier waarop u contracten behandelt standaardiseren en stroomlijnen.
Centraliseer al uw bedrijfs-, leveranciers- en klantencontracten om ze snel te kunnen vinden en naleving te verbeteren, maak samenwerking mogelijk en automatiseer processen zodat efficiënter wordt gewerkt.
Contracten op één locatie herzien, onderhandelen, goedkeuren, opslaan, verlengen en archiveren
Samenwerken aan contractbewerking en -herziening met markeerfuncties in een viewer
Contracten in elke fase van hun levenscyclus volgen en beheren
Goedkeuringen versnellen met geautomatiseerde routering naar de noodzakelijke partijen
Snel voor juridische goedkeuring aftekenen met een digitale handtekening
Contracten gemakkelijk opzoeken en bekijken met gebruik van metadata en sleutelwoorden
Nuttige, geautomatiseerde waarschuwingen voor aanstaande contractverlengingen ontvangen
Externe partijen de mogelijkheid geven om aan contracten samen te werken
Contracten naar de oplossing scannen met gebruik van Optical Character Recognition (OCR) om ze vindbaar te maken
Xerox® DocuShare®
Xerox® DocuShare® is ontwikkeld om elke organisatie de mogelijkheid te bieden een betere prestatie te leveren en biedt robuust contentbeheer aan teams zowel intern als in de cloud.
Xerox® DocuShare® Flex
Xerox® DocuShare® Flex is flexibel en aanpasbaar en levert software-as-a-service (SAAS) contentbeheer op cloudbasis met snelle implementatie en invoering in mkb‘s en afdelingen.
Xerox® DocuShare® Go
Xerox® DocuShare® Go content beheer platform – slimme bestandsdeling in de cloud, ontworpen voor uw bedrijf.
Industrieën
Casestudy‘s
Hoe Xerox® DocuShare® een 99 jaar oude meubelzaak hielp 500.000 documenten te digitaliseren
Verandering is moeilijk wanneer je al zo lang bestaat als Fairfield Chair. Het bedrijf wist echter dat het zijn werkplekprocessen moest veranderen om iedereen vóór te blijven in het digitale tijdperk. [in het Engels]
Empowering Teachers
See how Lincoln Public Schools used Xerox® DocuShare® to give teachers more time to focus on helping students.
Freedman & Co. gaat papierloos werken
Onmiddellijke reactie op vragen van klanten met 24/7, beveiligde mobiele toegang tot historische belastingbestanden.
Healthcare Solutions
The shift from paper documents to an electronic content management system delivered immediate benefits for White Memorial Medical Center.
Newsweek vermeldt DocuShare® en Managed Print Services in de lijst van Best Business Tools van 2019
A Leading Choice in Enterprise Content Management
Customers love the flexibility, convenience and ease of use of Xerox® DocuShare®. Hear firsthand how it’s helped thousands of organisations work better.
Users & Industry Analysts Rate Xerox® DocuShare® as a Leader
Xerox Corporation Wins BLI 2023 Smart Workplace Software Line of the Year Award from Keypoint Intelligence
“Our market research shows that companies are looking to ‘work smarter’ and streamline processes to free up employees for mission-critical work, so it’s no surprise that digital transformation (DX) is now at the core of almost every IT initiative,” said Jamie Bsales, Principal Analyst of Smart Workplace & Security Analysis at Keypoint Intelligence.
Xerox Corporation Wins BLI 2022 Document Imaging Software Line of the Year Award from Keypoint Intelligence
The Xerox DocuShare family of products delivers class-leading, document-centric content management and collaboration abilities.
BLI 2021-2022 PaceSetter in Hybrid Workplace from Keypoint Intelligence
Through DocuShare Go, home workers have 24/7 access to documents through any computing device, along with real-time document collaboration.
BLI 2022 Pick Award for Outstanding Content Collaboration Solution
Keypoint Intelligence Recognizes Xerox DocuShare Flex
DocuShare was named a Champion in the Software Review ECM Grid Report
Spring 2022 ECM Emotional Footprint report from SoftwareReviews recognizes Xerox® DocuShare® as a leader and a champion.
Testimonials
4.5/5 Stars "The most advanced management of documents" Chief Executive Office Small-Business (50 or fewer employees)
4.5/5 Stars "Information management and processing application" Health, Safety and Environmental Officer Enterprise (> 1000 employees)
4.5/5 Stars "Splendid Document Management System" Team Manager - Service Mid-Market (51-1000 employees)
5/5 Stars "Cloud content collaboration made easier and convenient with effective sharing" Corporate Recruiter Mid-Market (51-1000 employees)
5/5 Stars "Eliminates the clutter and improves data retrieval and customer relations" User in Insurance Small-Business (50 or fewer employees)
4.5/5 Stars "DocuShare is a very good Document Management System" Telecommunications and Network Specialist Mid-Market (51-1000 employees)
5/5 Stars "DocuShare is an excellent product" User in Food Production Mid-Market (51-1000 employees)
4.5/5 Stars "Content management system for large enterprises" Product Manager Enterprise (> 1000 employees)