Naar hoofdinhoudKlik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

Businessman using a tablet and laptop

Enterprise Content Management

Een nieuwe definitie van efficiëntie

Xerox® DocuShare® is een contentmanagementtool die is ontwikkeld om digitale transformatie in uw organisatie te stimuleren. Of u nu 10 of 100.000 werknemers hebt, het kan u helpen om vandaag al beter te gaan werken als onderdeel van uw digitale transformatieproces.

Icon representing a cloud with download and upload arrows

Enterprise Content Management

Cruciale bedrijfsinformatie gemakkelijk digitaliseren, opslaan en beheren.

Icon representing an infinity symbol made of arrows

Procesautomatisering

Belangrijke werkstromen in het bedrijfsproces automatiseren.

Icon representing a stack of paper documents

Samenwerken en bestanden delen.

Content in teams beheren. Delen en inspireren.

Werk wordt gemakkelijk gemaakt

DocuShare biedt gemeenschappelijke mogelijkheden in de hele portefeuille met producten en oplossingen, ongeacht of deze lokaal of in de cloud is geïmplementeerd.

Businesswoman using laptop and tablet

Eenvoudig en naadloos vastleggen

Gestructureerde en ongestructureerde content kan worden vastgelegd, geïndexeerd en opgeslagen voor gemakkelijker gebruik binnen de organisatie, en bevordert de digitalisering van uw kantoor.

Informatie en naleving beheren

Bedrijfscontent tijdens de hele levenscyclus categoriseren, opslaan, organiseren en beheren.

Beter samenwerken

Communicatie bevorderen door samenwerkingsmogelijkheden op documentniveau, die afdelingen en verspreide teams helpen efficiënter te werken.

Informatie veilig houden

Gevoelige gegevens beschermen en het risico van uw organisatie minimaliseren met toegang op gebruiker- en groepsbasis, controleerbaar tracken en rapporteren, en retentie.

Toegang tot alles, altijd, overal

Krachtige zoekmogelijkheden gebruiken om cruciale bedrijfscontent online en offline te vinden op uw pc, een mobiel apparaat of een multifunctionele printer (MFP).

Transformatie door automatisering

Beweeg niet langer op papiersnelheid. Met de DocuShare®-portefeuille kunt u bedrijfsprocessen in belangrijke afdelingen versnellen en vereenvoudigen met workflow automatisering op een hoger niveau.

Crediteurenadministratie

Crediteurenadministratie

Xerox® DocuShare® Accounts Payable Processing Management-oplossingen

AP-verwerking transformeren met digitalisering en automatisering

  • Minimaliseer factuurfouten en verbeter gegevensnauwkeurigheid

  • Verkort doorlooptijden van dagen/weken tot slechts enkele minuten

  • Realtime inzicht in saldo's van crediteurenadministratie

  • Automatiseer handmatige processen en elimineer overbodige taken

  • Compatibele bewarings- en opschoningscycli

  • Snellere en efficiëntere processen

  • Goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus

  • Mogelijkheid voor driewegs matchen

  • Betere auditing met volledige geschiedenis van workflowgoedkeuring

  • Verbeter samenwerking

  • Maak dynamisch verbinding met gerelateerde documenten

  • Verlaag de opslagkosten

  • Verbeter cashflowbeheer

  • Bevorder duurzaamheid

[in het Engels]

Beleidsbeheer

Beleidsbeheer

Automatiseer uw benadering van organisatiebeleid.

Zorg voor consistentie in uw dagelijkse activiteiten door elke stap van het beheren van beleid eenvoudig en veilig te maken en gemakkelijk om te delen.

  • Beleid en handleidingen op één locatie updaten, herzien, goedkeuren en bevestigen

  • De tijdige herziening van beleid automatiseren, zodat de juiste versie altijd beschikbaar is.

  • Herzieningen en updates versnellen met geautomatiseerde workflows en waarschuwingen

  • Toegang persoonlijk maken naar functie en gemakkelijk nuttige content met anderen delen

  • Organisatiebeleid in één beveiligde, gecentraliseerde bewaarplaats organiseren en opslaan

  • Documenten snel zoeken en vinden op het moment dat het nodig is

  • Documenten onderweg gebruiken op uw smartphone of tablet

Contractbeheer

Contractbeheer

De manier waarop u contracten behandelt standaardiseren en stroomlijnen.

Centraliseer al uw bedrijfs-, leveranciers- en klantencontracten om ze snel te kunnen vinden en naleving te verbeteren, maak samenwerking mogelijk en automatiseer processen zodat efficiënter wordt gewerkt.

  • Contracten op één locatie herzien, onderhandelen, goedkeuren, opslaan, verlengen en archiveren

  • Samenwerken aan contractbewerking en -herziening met markeerfuncties in een viewer

  • Contracten in elke fase van hun levenscyclus volgen en beheren

  • Goedkeuringen versnellen met geautomatiseerde routering naar de noodzakelijke partijen

  • Snel voor juridische goedkeuring aftekenen met een digitale handtekening

  • Contracten gemakkelijk opzoeken en bekijken met gebruik van metadata en sleutelwoorden

  • Nuttige, geautomatiseerde waarschuwingen voor aanstaande contractverlengingen ontvangen

  • Externe partijen de mogelijkheid geven om aan contracten samen te werken

  • Contracten naar de oplossing scannen met gebruik van Optical Character Recognition (OCR) om ze vindbaar te maken

View up the side of a tall, reflective skyscraper

Xerox® DocuShare®

Xerox® DocuShare® is ontwikkeld om elke organisatie de mogelijkheid te bieden een betere prestatie te leveren en biedt robuust contentbeheer aan teams zowel intern als in de cloud.

Overhead view of a meeting room table with several laptops and people passing a printed report across the table

Xerox® DocuShare® Flex

Xerox® DocuShare® Flex is flexibel en aanpasbaar en levert software-as-a-service (SAAS) contentbeheer op cloudbasis met snelle implementatie en invoering in mkb‘s en afdelingen.

Woman in a coffee shop using a smartphone and laptop

Xerox® DocuShare® Go

Xerox® DocuShare® Go content beheer platform – slimme bestandsdeling in de cloud, ontworpen voor uw bedrijf.

Industrieën

Icon representing a first aid kit (suitcase with a plus sign)
Government building
Icon with an apple on a stack of books

Casestudy‘s

  • Carpenter from Fairfield Chairs at work

    Hoe Xerox® DocuShare® een 99 jaar oude meubelzaak hielp 500.000 documenten te digitaliseren

    Verandering is moeilijk wanneer je al zo lang bestaat als Fairfield Chair. Het bedrijf wist echter dat het zijn werkplekprocessen moest veranderen om iedereen vóór te blijven in het digitale tijdperk. [in het Engels]

  • Young girl writing in a workbook with a pencil

    Empowering Teachers

    See how Lincoln Public Schools used Xerox® DocuShare® to give teachers more time to focus on helping students.

  • 4 business people meeting in a conference room

    Freedman & Co. gaat papierloos werken

    Onmiddellijke reactie op vragen van klanten met 24/7, beveiligde mobiele toegang tot historische belastingbestanden.

Healthcare Solutions

The shift from paper documents to an electronic content management system delivered immediate benefits for White Memorial Medical Center.

A group of people doing a "high five"

Newsweek vermeldt DocuShare® en Managed Print Services in de lijst van Best Business Tools van 2019

A team of coworkers celebrating

A Leading Choice in Enterprise Content Management

Customers love the flexibility, convenience and ease of use of Xerox® DocuShare®. Hear firsthand how it’s helped thousands of organisations work better.

Users & Industry Analysts Rate Xerox® DocuShare® as a Leader

BLI 2023 Smart Workplace Software Line of the Year Seal

Xerox Corporation Wins BLI 2023 Smart Workplace Software Line of the Year Award from Keypoint Intelligence

“Our market research shows that companies are looking to ‘work smarter’ and streamline processes to free up employees for mission-critical work, so it’s no surprise that digital transformation (DX) is now at the core of almost every IT initiative,” said Jamie Bsales, Principal Analyst of Smart Workplace & Security Analysis at Keypoint Intelligence.

BLI 2022 Document Imaging Software Line of the Year bezegeling

Xerox Corporation Wins BLI 2022 Document Imaging Software Line of the Year Award from Keypoint Intelligence

The Xerox DocuShare family of products delivers class-leading, document-centric content management and collaboration abilities.

BLI Pacesetter badge for Hybrid Workplace 2021-2022

BLI 2021-2022 PaceSetter in Hybrid Workplace from Keypoint Intelligence

Through DocuShare Go, home workers have 24/7 access to documents through any computing device, along with real-time document collaboration.


BLI 2022 Pick Award for Outstanding Content Collaboration Solution

Keypoint Intelligence Recognizes Xerox DocuShare Flex
Trophy icon

DocuShare was named a Champion in the Software Review ECM Grid Report

Spring 2022 ECM Emotional Footprint report from SoftwareReviews recognizes Xerox® DocuShare® as a leader and a champion.

Testimonials

Gold stars on a white background

4.5/5 Stars "The most advanced management of documents" Chief Executive Office Small-Business (50 or fewer employees)

4.5/5 Stars "Information management and processing application" Health, Safety and Environmental Officer Enterprise (> 1000 employees)

4.5/5 Stars "Splendid Document Management System" Team Manager - Service Mid-Market (51-1000 employees)

5/5 Stars "Cloud content collaboration made easier and convenient with effective sharing" Corporate Recruiter Mid-Market (51-1000 employees)

5/5 Stars "Eliminates the clutter and improves data retrieval and customer relations" User in Insurance Small-Business (50 or fewer employees)

4.5/5 Stars "DocuShare is a very good Document Management System" Telecommunications and Network Specialist Mid-Market (51-1000 employees)

5/5 Stars "DocuShare is an excellent product" User in Food Production Mid-Market (51-1000 employees)

4.5/5 Stars "Content management system for large enterprises" Product Manager Enterprise (> 1000 employees)