
Xerox® DocuShare® Go
AI-gestuurd clouddocumentbeheer voor SMB
In het digitale tijdperk van vandaag hebben kleine tot middelgrote bedrijven meer nodig dan alleen opslag - ze hebben slimme, veilige en schaalbare oplossingen nodig om kritieke informatie in zowel fysieke als digitale formaten te beheren.
Xerox® DocuShare® Go is het essentiële contentbeheerplatform dat speciaal is ontworpen voor SMB. Gebouwd op de vertrouwde DocuShare-basis, integreert het nu AI-gestuurde mogelijkheden om uw documentworkflows naar een hoger niveau te tillen. Met semantisch zoeken kunnen gebruikers direct relevante inhoud lokaliseren op basis van betekenis - niet alleen trefwoorden. Ingebouwde intelligente documentopname automatiseert gegevensextractie, classificatie en tagging, terwijl samenvatting teams helpt snel lange documenten te verwerken om bewerkingen te stroomlijnen.
Of u nu bestanden organiseert, inhoud veilig deelt, samenwerkt met teams of backfiles digitaliseert voor archivering, DocuShare® Go levert een cloudgebaseerde, intuïtieve ervaring die workflows stroomlijnt, de naleving versterkt en uw bedrijfskritische gegevens beschermt.
Cloud Document Management, de slimmere manier!
Ai-gestuurde vastlegging en intelligente automatisering
Ervaar het volgende niveau van documentintelligentie met ingebouwde intelligente vastlegging en AI-aangedreven geavanceerde gegevensextractie. Van logo's en factuurnummers tot handgeschreven notities, elk detail wordt automatisch geanalyseerd, herkend en getagd met behulp van geavanceerde machine learning-leverende uitzonderlijke nauwkeurigheid en tijdsbesparing.
Eenmaal geïndexeerd, wordt inhoud direct doorzoekbaar via semantische zoekmogelijkheden in natuurlijke taal, gemakkelijk te organiseren en klaar voor gebruik in geautomatiseerde workflows. Met AI-aangedreven samenvatting kunnen gebruikers snel belangrijke inzichten begrijpen zonder volledige documenten te lezen.
DocuShare® Go stelt uw team in staat om:
Automatiseer eenvoudige workflows met intelligente routing en classificatie
Krijg overal toegang, deel en werk veilig samen
Bewaar en archiveer documenten met vertrouwen in een veilige cloudomgeving
Ingebouwde Intelligent Capture
AI-aangedreven geavanceerde extractie
Beheer / AI-samenvatting / zoeken naar natuurlijke talen
Automatiseer essentiële workflows
Toegang / delen / samenwerken
Veilige opslag / archief
Belangrijkste capaciteiten
Digitale post
Digitale post
Digitale post
Xerox® DocuShare® Go Digital Mail Solutions biedt modernisering van de postkamer voor inkomende postactiviteiten. Geniet van eenvoudige digitale posttransformatie die praktisch en kosteneffectief is.
Invoegtoepassing voor Outlook
Invoegtoepassing voor Outlook
Invoegtoepassing voor Outlook
Integreer DocuShare Go met Outlook om de productiviteit te verhogen en e-mailbeheer te stroomlijnen. Deel e-mails en bijlagen rechtstreeks van Outlook naar DocuShare Go en neem ze gemakkelijk op in uitgaande e-mails. Deze integratie centraliseert werkplekken en maakt gebruik van door AI aangedreven gegevensextractie en samenvatting om de efficiëntie te verbeteren en altijd en overal veilige, toegankelijke inhoud te garanderen. Ervaar het gemak van DocuShare Go in Outlook. Om de invoegtoepassing te installeren vanuit de Microsoft AppSource-winkel, klik hier.
Deze add-in vereist dat gebruikers een DocuShare Go-account hebben. Als u geen account heeft en geïnteresseerd bent om er een te kopen, Contact opnemen.
(in het Engels)
Ingebouwde Intelligent Capture
Ingebouwde Intelligent Capture
Ingebouwde Intelligent Capture
Xerox® DocuShare® Go heeft zijn eigen ingebouwde geavanceerde vastlegtechnologie die documenten naadloos digitaliseert en categoriseert met behulp van de nieuwste verbeteringen op het gebied van kunstmatige intelligentie (Al) en machine learning (ML). Het maakt geavanceerde gegevensextractie, samenvatting en intelligente automatische tagging, indexering en classificatie mogelijk.
AI-aangedreven geavanceerde data-extractie
AI-aangedreven geavanceerde data-extractie
AI-aangedreven geavanceerde data-extractie
AI-aangedreven geavanceerde data-extractie biedt verbeterde nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en verbeterde datakwaliteit, terwijl handmatige inspanning wordt verminderd en menselijke fouten worden geminimaliseerd. Het extraheert en indexeert gegevens voor eenvoudiger archiveren en ophalen, zorgt voor een consistent naamgevingsbeleid en stelt gebruikers in staat extractieresultaten te testen, veldwaarden te controleren en metagegevens te documenteren met behulp van de Preview Extraction-functie.
AI-documentsamenvatting
AI-documentsamenvatting
AI-documentsamenvatting
Vat moeiteloos lange documenten samen met onze AI-technologie en haalt alleen de belangrijkste informatie eruit. Pas uw samenvatting aan door het aantal zinnen (1-10) en de taal (EPFIGS) te selecteren. Eenmaal gegenereerd, wordt de samenvatting toegevoegd aan het samenvattingsveld van het bestand en kunt u ervoor kiezen deze te laten beoordelen op extra nauwkeurigheid. Ervaar snellere toegang tot belangrijke inzichten met Document Summarization.
ConnectKey® App voor DocuShare Go
ConnectKey® App voor DocuShare Go
ConnectKey® App voor DocuShare® Go
Profiteer van de Xerox® ConnectKey® DocuShare® Go App, die naadloze, veilige documentdigitalisering mogelijk maakt. De Xerox DocuShare Go-app biedt een doorgang voor directe scanning en toegang tot inhoud naar het Xerox DocuShare Go Content Management Platform dat wordt gebruikt op Xerox MFP's. De app biedt een intuïtieve gebruikerservaring, cross-device en cloudconnectiviteit met verbeterde beveiliging.
(in het Engels)
Werk samen, chat en deel
Werk samen, chat en deel
Werk samen, chat en deel
DocuShare Go-automatisering stroomlijnt processen, waardoor het gemakkelijk is om informatie te vinden, te delen en eraan samen te werken met behoud van versiebeheer in realtime en automatisch. Dit elimineert de noodzaak om herhaaldelijk bestanden te downloaden, op te slaan, te e-mailen en te uploaden, waardoor de inefficiënte cyclus wordt doorbroken. Het platform biedt ook een ingebouwde chatdiscussie naast documentvoorbeelden, waardoor snelle samenwerking en besluitvorming mogelijk is zonder van applicatie te wisselen of afzonderlijke berichten te verzenden.
Automatiseer zakelijke workflows
Automatiseer zakelijke workflows
Automatiseer zakelijke workflows
DocuShare Go-automatisering verbetert de operationele efficiëntie door de toegang te stroomlijnen en informatie te centraliseren. Eenvoudige workflows zijn eenvoudig in te stellen en te gebruiken en automatiseren alledaagse zakelijke taken zoals goedkeuringsverzoeken en beoordelingen.
AI-geavanceerde semantische zoekopdracht
AI-geavanceerde semantische zoekopdracht
DocuShare® Go bevat nu krachtige AI-Advanced Semantic Search, zodat gebruikers informatie kunnen vinden op basis van betekenis en context - niet alleen trefwoorden. Door natuurlijke taalvragen te stellen zoals "Welke facturen zijn inclusief late vergoedingen?" of "Welke contracten zijn in het Frans geschreven?", Kunnen gebruikers snel relevante documenten over hun geautoriseerde inhoud heen krijgen. Deze intelligente zoekervaring ondersteunt vervolgvragen, filtert op tijd met alledaagse taal en levert snelle, gerichte resultaten met volledige transparantie. Of u nu contracten, facturen of HR-bestanden beheert, DocuShare® Go maakt het vinden van de juiste informatie sneller, slimmer en veiliger.
Opmerking: Deze functie maakt gebruik van Content Assistant-pagina's; extra pakketten zijn beschikbaar voor aankoop.
Enterprise Security
Enterprise Security
Enterprise Security
DocuShare® Go biedt beveiliging op bedrijfsniveau om gevoelige informatie te beschermen. Het omvat robuuste codering, veilige toegangscontroles en naleving van industriestandaarden om gegevens te beschermen. Daarnaast biedt het platform regelmatig beveiligingsupdates en monitoring om ongeoorloofde toegang en datalekken te voorkomen.
(in het Engels)
Duurzaamheidsdoelen bereiken
Duurzaamheidsdoelen bereiken
Duurzaamheidsdoelen bereiken
DocuShare® Go draagt aanzienlijk bij aan duurzaamheidsdoelen door de behoefte aan fysieke documentopslag te verminderen en het papiergebruik te minimaliseren door efficiënt digitaal documentbeheer. Het elimineren van hardware- en softwareonderhoud verlaagt het energieverbruik en elektronisch afval. Bovendien ondersteunt het cloudgebaseerde karakter van het platform werk op afstand, waardoor de ecologische voetafdruk van woon-werkverkeer en kantoorruimte wordt verkleind. Het bevordert ook een efficiënt gebruik van hulpbronnen en ondersteunt meer verantwoorde IT-praktijken, waardoor de milieuverantwoordelijkheid van een organisatie verder wordt vergroot.
(in het Engels)
Optie wit label
Optie wit label
Optie wit label
Met de optie wit label voor DocuShare Go kunnen bedrijven de gebruikersinterface personaliseren met hun branding, inclusief aangepaste UI-kleuren. Deze functie helpt bedrijven om een consistente merkidentiteit te behouden op hun digitale platforms en verbetert het vertrouwen en de loyaliteit van klanten door een naadloze en professionele gebruikerservaring te bieden. Bovendien kunnen witte labels de betrokkenheid en tevredenheid van gebruikers verbeteren, omdat klanten zich meer verbonden voelen met een vertrouwde, merkomgeving. Vul voor meer informatie een formulier in om met een DocuShare Sales-expert te praten.
Scan & archiveeroplossingen
Scan & archiveeroplossingen
Scan & archiveeroplossingen
De Scan and Go Archival Solutions met DocuShare Go stroomlijnen de digitalisering en organisatie van documenten door gebruikers rechtstreeks te laten scannen naar het content management platform. De Scan and Go Archival-oplossingen met DocuShare Go stroomlijnen de digitalisering en organisatie van documenten door gebruikers in staat te stellen rechtstreeks naar het content management platform te scannen. Als een alles-in-één oplossing verwerkt het alles, van het ophalen van papier tot het digitaliseren van documenten, wat zorgt voor veilige, cloudgebaseerde opslag en het gemakkelijk ophalen van belangrijke zakelijke inhoud. Vul een formulier in om met een DocuShare Sales-expert te praten.
Kant-en-klare oplossing
Kant-en-klare oplossing
Kant-en-klare oplossing
DocuShare Go is een kant-en-klare oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven en biedt onmiddellijke implementatie met minimale installatie. Het vereenvoudigt documentbeheer door geautomatiseerde workflows, veilige cloudopslag en gemakkelijke toegang tot digitale inhoud1 te bieden. Dit alles-in-één platform verbetert de operationele efficiëntie, verlaagt de kosten en ondersteunt naadloze teamsamenwerking.
(in het Engels)

Kenmerken

Ga aan de slag
Ga snel aan de slag met een platform dat is ontworpen voor eenvoud en snelheid.
Snelle installatie: Begin binnen enkele minuten na het aanmaken van een account te werken - geen IT vereist.
Geen downloads of onderhoud: 100% cloudgebaseerd zonder hardware- of softwareonderhoud.
24/7 uptime: Betrouwbare cloudhosting zorgt ervoor dat uw inhoud altijd toegankelijk is.
Naadloze toegang: Werk vanaf elk apparaat of rechtstreeks vanaf Xerox® MFP's met behulp van de ConnectKey® -app voor DocuShare® Go.
Outlook-integratie: Gebruik de Outlook-invoegtoepassing om documenten te beheren zonder uw inbox achter te laten.
Optie wit label Pas het platform aan om uw merkidentiteit weer te geven. (Optionele invoegtoepassing)
Ga en automatiseer
Benut de kracht van AI om uw workflows te stroomlijnen.
Ingebouwde Intelligent Capture Digitaliseer en classificeer documenten automatisch op het punt van binnenkomst.
AI-aangedreven geavanceerde data-extractie: Pak de belangrijkste gegevensvelden uit, inclusief logo's, factuurnummers en handgeschreven tekst, met precisie.
AI-documentsamenvatting Zet lange documenten onmiddellijk over in bruikbare inzichten.
Semantisch zoeken (natuurlijke taalquery's): Vind direct documenten door vragen te stellen of alledaagse taal te gebruiken - geen exacte zoekwoorden nodig.
Automatiseer zakelijke workflows: Routedocumenten, triggergoedkeuringen en beheer eenvoudig versiebeheer.
Onderweg samenwerken
Geef uw team de kracht om samen slimmer te werken.
Real-time samenwerking: Bewerk en becommentarieer documenten tegelijkertijd - geen versie chaos.
PDF-bewerking: Annoteer, bewerk en update eenvoudig PDF-documenten rechtstreeks binnen het platform - geen tools van derden vereist.
Ingebouwde chat & tagging: Communiceer direct binnen documenten en tag teamgenoten voor snellere beslissingen.
Taakmeldingen: Houd iedereen op het goede spoor met geautomatiseerde waarschuwingen en herinneringen.
Automatische classificatie & metadata: Organiseer inhoud met aanpasbare tags voor flexibel zoeken en ophalen.
Progressieve webapp:Progressive web app:
Controle overnemen
Handhaaf volledige zichtbaarheid en controle over uw inhoud.
Enterprise-Grade Security: End-to-end encryptie en op rollen gebaseerde toegang houden uw gegevens veilig.
Auditsporen & dashboards: Bewaak activiteiten, volg wijzigingen en zorg voor naleving van ingebouwde rapportagetools.
Flexibel contentbeheer: Bewaar en beheer alles, van gestructureerde documenten tot video's, formulieren, pdf's en notities.
Geavanceerde gegevenscontrole: Bekijk extractieresultaten, beheer metadata en zorg voor consistente naamgevingsconventies.
Scannen & archiefoplossingen: Digitaliseer en bewaar uw backfiles met intelligente archiefworkflows.
Digital Mail Solution Digitaliseer en bewaar uw backfiles met intelligente archiefworkflows
Duurzaamheidsdoelen: Verminder papiergebruik en energieverbruik met een volledig digitale, cloudgebaseerde oplossing.

Meer mogelijkheden
Eenvoudige goedkeuring en workflows herzien
Eenvoudige goedkeuring en workflows herzien
Eenvoudige goedkeuring en workflows herzien
Maak geautomatiseerde goedkeuringstaken in vier eenvoudige stappen.
Stuur documenten door naar vooraf gedefinieerde mappen op basis van goedkeurings- of afkeuringsreacties.
Goedkeurders kunnen ook ondersteunende opmerkingen toevoegen.
Documenttypen
Documenttypen
Documenttypen
De mogelijkheid om nieuwe documenttypes toe te voegen of vooraf ingestelde types aan te passen, maakt het platform op maat van de individuele bedrijfsbehoeften.
Documenttypevelden maken aanvullende metagegevens mogelijk, wat flexibelere zoekcriteria voor documenten ondersteunt.
Bewaarbeleid voor documenten
Bewaarbeleid voor documenten
Bewaarbeleid voor documenten
Stel geldigheidsdata in om de levenscyclus van documenten te helpen beheren en initiatieven voor gegevensnaleving te ondersteunen.
Auditrapporten
Auditrapporten
Auditrapporten
In downloadbare auditrapporten kunt u zien wie bestanden heeft bekeken, bewerkt, gedownload, gedeeld en verplaatst, evenals de datum en tijd waarop dit gebeurde.
Uitgebreide ondersteuning
Uitgebreide ondersteuning
Uitgebreide ondersteuning
Uitgebreide ondersteuning voor dit platform omvat toegewijde klantenservice, uitgebreide trainingsbronnen en een verscheidenheid aan online gidsen en video-tutorials. Deze bronnen zijn ontworpen om gebruikers te helpen de mogelijkheden van het platform te maximaliseren.
Klik op de onderstaande knop voor release-opmerkingen om toegang te krijgen tot de nieuwste DocuShare Go-updates, verbeteringen, nieuwe functies en verbeteringen.
Probeer Xerox® DocuShare® Go 30 dagen gratis uit.
Nieuwsgierig hoe geautomatiseerde intelligentie voor een beter verbonden team kan zorgen? Probeer het eens uit.
Onze gratis proefperiode geeft uw team de kans om het 30 dagen lang op de proef te stellen. Geen risico. Zorgeloos.
Meer DocuShare Content Management Platform Options

Xerox® DocuShare®
Xerox® DocuShare® is ontwikkeld om elke organisatie de mogelijkheid te bieden een betere prestatie te leveren en biedt robuust contentbeheer aan teams zowel intern als in de cloud.

Xerox® DocuShare® Flex
Xerox® DocuShare® Flex is flexibel en aanpasbaar en levert software-as-a-service (SAAS) contentbeheer op cloudbasis met snelle implementatie en invoering in mkb‘s en afdelingen.