Bij berichten werkt persoonlijk nog altijd het best
Klanten werven is lang niet altijd eenvoudig; de oude, vertrouwde methode werkt niet meer. Wil je bij klanten in de kijker blijven, dan moet je de nieuwste trends in de wereld van drukkerijen en digitale marketing op de voet volgen.

Personaliseren werkt als een trein, helemaal als je met verschillende communicatiekanalen werkt. Waarom? Omdat je op die manier je klanten bereikt via het medium van hun keuze.

Xerox biedt de juiste combinatie van technologie en software, zodat jij de juiste boodschap naar je doelgroep stuurt. En de eerste stap? Kinderspel.

Communicatie, persoonlijk gemaakt
Maak contact met uw klanten en inspireer tot actie, ongeacht het kanaal, met XMPie®-technologie.
Verwante Artikelen
Spectrum Print Plus – The Business of Colour, Clients, and Commitment - Xerox
“After months of rigorous evaluation, the clear winner had been right in front of us all along—it was the Iridesse!”
Unlocking Profits with Digital Embellishments
Get ready to dazzle your clients and boost your bottom line with this power training session from Xerox and Taktiful. Learn strategies to become more profitable marketing, pricing and selling Beyond CMYK applications.
Rapid Press and Xerox: Building Success Together for over 30 Years
Discover how Rapid Press enhanced client satisfaction and productivity with the Xerox® Iridesse® Production Press and gold speciality toner, delivering high-quality, consistent prints that exceed expectations.
Xerox Iridesse Virtual Designer Training
Add popular digital Beyond CMYK embellishments to your projects when using the Xerox Iridesse Press.
UK printer delivers high-value projects while lowering environmental impact
Rapidity gains efficiency, versatility with Xerox® Iridesse® Presses
40 Years Strong: Pronto Reproductions and Xerox Forge a Resilient Partnership in a Shifting Market
See how the partnership between Pronto Reproductions and Xerox continues to drive agility and growth in a shifting market with the Xerox® Iridesse® Production Press.