Naar hoofdinhoudKlik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

Windmills along a river and green farm fields

158 jaar oude Land Registry in Engeland gebruikt Xerox technologie om gegevens te digitaliseren

Sinds Koningin Victoria op de troon zat, heeft het HM Land Registry elke verandering van grondbezit in Engeland en Wales vastgelegd – een enorme berg gegevens die de afgelopen decennia is gegroeid tot meer dan 25 miljoen eigendomsrechten, die 87% van het grondbezit in deze twee landen dekken. En, zoals men zegt, dit is nog maar het begin. Het doel van HM Land Registry is om "'s werelds toonaangevende kadaster te worden op het gebied van snelheid, eenvoud en een open benadering van gegevens".

Het HM Land Registry ontvangt elke dag 2.000 tot 3.000 fysieke aanvragen, tekeningen, foto's en identiteitsdocumenten om diezelfde dag nog door Xerox te worden verwerkt in de offsite faciliteit van Xerox.

"De integriteit van het Land Register voor Engeland en Wales behouden terwijl we een uitmuntende klantenservice bieden, is de reden dat we bestaan".

"Met Xerox als onze brug tussen fysiek en digitaal zijn we efficiënter – zonder in te boeten op kwaliteit".

– Eve Foster, Central Operations Manager, HM Land Registry

Het begon allemaal vier jaar geleden toen het HM Land Registry een project met Xerox startte, om zijn papieren catalogus- en documentindieningsproces te veranderen in een digitaal systeem dat uiteindelijk de hele document workflow moderniseert.

Met behulp van Xerox' Production Workflow Management platform begon Xerox met het digitaliseren van nieuwe applicaties om belangrijke gegevens te verzamelen, waaronder zowel informatie als afbeeldingen. Omdat mensen grote financiële en juridische beslissingen nemen op basis van deze documenten, is er geen ruimte voor fouten met scans, ontbrekende gegevens of onleesbare informatie.

"Het draait allemaal om kwaliteit", aldus Nick Clifford, de Xerox Client Manager die met het HM Land Registry samenwerkt. "De gegevens moeten zo perfect mogelijk zijn." Hoe perfect dan precies? "De nauwkeurigheid moet 99,5% of hoger zijn", vertelt Clifford. "De kwaliteitscontrole is heel sterk."

Ingediende documenten bevatten vaak foto's, tekeningen en cursieve tekst. Bij het automatiseren van gegevensextractie uit dit soort documenten was voorheen meestal een extra laag mankracht nodig, met caseworkers die gegevens dubbelcheckten en onjuiste of onvolledige gegevens opnieuw invoerden.

Om dit extra werk te verminderen, hebben Xerox en het HM Land Registry aan een proefprogramma gewerkt om kunstmatige intelligentie en automatisch leren op te nemen in het controleproces en dit over te dragen van mensen naar machines. De nieuwe service in het Xerox® Production Workflow Management platform is bedoeld om optische tekenherkenning, die kan leren van handmatige interventie, beter te stroomlijnen. Het idee is dat elk soort aanvraag (waarbij automatisering en menselijke intelligentie worden gecombineerd) de nauwkeurigheid in de loop der tijd zal verbeteren. Uiteindelijk zal de technologie handmatige tussenkomst beperken tot de moeilijkste gevallen, zoals het interpreteren van handschrift.

Het platform (dat voor nu wordt ondersteund door menselijke indexering) kan nu al leren dat een handgeschreven 't' die eruitziet als een '7' eigenlijk een 't' is. Uiteindelijk zal het platform vele variaties van de letter 't' herkennen en deze kunnen verifiëren zonder menselijke tussenkomst.

In de toekomst hoopt het HM Land Registry alle menselijke tussenkomst te verwijderen bij eenvoudige aanvragen, terwijl het zijn historische archief bewaart en zijn sector naar een nieuw tijdperk leidt.

Lees de casestudy

Meer succesverhalen van klanten bekijken

Are You a Piler or a Filer? YouTube Video
Taking a picture on a phone of a piece of paper.

Xerox® services voor Capture en Content

Beheer gegevensvastlegging effectiever. Krachtige AI maakt het gemakkelijk om informatie uit elke bron vast te leggen en te valideren.

Happy woman using a laptop

Enquête resultaten

Hoe ziet de toekomst van werk eruit? [in het Engels]

Vastlegging en content nader bekeken

Verken pdf‘s, video‘s, infographics en meer over dit onderwerp.

Verwante Artikelen

  • Clock tower above BBVA Bank in Argentina

    Kan een bank echt papierloos worden?

    Zie hoe de oudste particuliere bank van Argentinië papieren onboarding-formulieren elimineert met behulp van Xerox® services voor vastlegging en content.

  • Aerial view of the city of Dhaka, Bangladesh at twilight

    De enorme onderneming van één land

    Hoe Xerox de overheid van Bangladesh hielp bevolkingsgegevens vast te leggen, op te slaan en te analyseren, zodat het land sociale voorzieningen effectiever kan leveren aan de mensen die dit nodig hebben.

  • Bank with ornate statues

    Case Studies: Banking and Financial Markets

    See how we’ve helped banks and financial services organisations improve the customer experience and save costs.   

  • AgustaWestland AW101 helicopter in flight

    Digital transformation for aerospace, defence and security

    We support Leonardo UK's digital transformation with innovative solutions for document digitisation, data management, and metal 3D printing.

  • Digital image showing 3D graphs moving from the top and bottom

    Meet the Xerox Digital Transformation Heroes

    The shift to ‘digital first’ to adapt and stay ahead of a fast-changing world continues to be a top priority for many organizations, driving their digital transformation agenda. It is our mission to deliver these goals.

  • Two employees in front of a whiteboard giving each other a high five

    2024 BLI Pacesetter Business Service Awards

    Discover how Keypoint Intelligence — Buyers Lab, Inc. (BLI) acknowledged our software's prowess in workflow automation, personalization, content management solutions, and digitization services.

Delen