
158 jaar oude Land Registry in Engeland gebruikt Xerox technologie om gegevens te digitaliseren
Sinds Koningin Victoria op de troon zat, heeft het HM Land Registry elke verandering van grondbezit in Engeland en Wales vastgelegd – een enorme berg gegevens die de afgelopen decennia is gegroeid tot meer dan 25 miljoen eigendomsrechten, die 87% van het grondbezit in deze twee landen dekken. En, zoals men zegt, dit is nog maar het begin. Het doel van HM Land Registry is om "'s werelds toonaangevende kadaster te worden op het gebied van snelheid, eenvoud en een open benadering van gegevens".
Het HM Land Registry ontvangt elke dag 2.000 tot 3.000 fysieke aanvragen, tekeningen, foto's en identiteitsdocumenten om diezelfde dag nog door Xerox te worden verwerkt in de offsite faciliteit van Xerox.
"De integriteit van het Land Register voor Engeland en Wales behouden terwijl we een uitmuntende klantenservice bieden, is de reden dat we bestaan".
"Met Xerox als onze brug tussen fysiek en digitaal zijn we efficiënter – zonder in te boeten op kwaliteit".
Het begon allemaal vier jaar geleden toen het HM Land Registry een project met Xerox startte, om zijn papieren catalogus- en documentindieningsproces te veranderen in een digitaal systeem dat uiteindelijk de hele document workflow moderniseert.
Met behulp van Xerox' Production Workflow Management platform begon Xerox met het digitaliseren van nieuwe applicaties om belangrijke gegevens te verzamelen, waaronder zowel informatie als afbeeldingen. Omdat mensen grote financiële en juridische beslissingen nemen op basis van deze documenten, is er geen ruimte voor fouten met scans, ontbrekende gegevens of onleesbare informatie.
"Het draait allemaal om kwaliteit", aldus Nick Clifford, de Xerox Client Manager die met het HM Land Registry samenwerkt. "De gegevens moeten zo perfect mogelijk zijn." Hoe perfect dan precies? "De nauwkeurigheid moet 99,5% of hoger zijn", vertelt Clifford. "De kwaliteitscontrole is heel sterk."
Ingediende documenten bevatten vaak foto's, tekeningen en cursieve tekst. Bij het automatiseren van gegevensextractie uit dit soort documenten was voorheen meestal een extra laag mankracht nodig, met caseworkers die gegevens dubbelcheckten en onjuiste of onvolledige gegevens opnieuw invoerden.
Om dit extra werk te verminderen, hebben Xerox en het HM Land Registry aan een proefprogramma gewerkt om kunstmatige intelligentie en automatisch leren op te nemen in het controleproces en dit over te dragen van mensen naar machines. De nieuwe service in het Xerox® Production Workflow Management platform is bedoeld om optische tekenherkenning, die kan leren van handmatige interventie, beter te stroomlijnen. Het idee is dat elk soort aanvraag (waarbij automatisering en menselijke intelligentie worden gecombineerd) de nauwkeurigheid in de loop der tijd zal verbeteren. Uiteindelijk zal de technologie handmatige tussenkomst beperken tot de moeilijkste gevallen, zoals het interpreteren van handschrift.
Het platform (dat voor nu wordt ondersteund door menselijke indexering) kan nu al leren dat een handgeschreven 't' die eruitziet als een '7' eigenlijk een 't' is. Uiteindelijk zal het platform vele variaties van de letter 't' herkennen en deze kunnen verifiëren zonder menselijke tussenkomst.
In de toekomst hoopt het HM Land Registry alle menselijke tussenkomst te verwijderen bij eenvoudige aanvragen, terwijl het zijn historische archief bewaart en zijn sector naar een nieuw tijdperk leidt.
Meer succesverhalen van klanten bekijken


Xerox® services voor Capture en Content
Beheer gegevensvastlegging effectiever. Krachtige AI maakt het gemakkelijk om informatie uit elke bron vast te leggen en te valideren.

Enquête resultaten
Hoe ziet de toekomst van werk eruit? [in het Engels]
Vastlegging en content nader bekeken
Verken pdf‘s, video‘s, infographics en meer over dit onderwerp.
Verwante Artikelen
Pennsylvania Department of Human Services case study
See how the Pennsylvania Department of Human Services overhauled forms and claims processing with greater security using Xerox® DocuShare®, reducing claims processing time by 90%.
Transforming Financial Services
The finance sector faces rising cyber threats. Our advanced technology solutions empower institutions to unlock their potential, ensuring resilience and dynamic growth.
2024 BLI Pacesetter Business Service Awards
Discover how Keypoint Intelligence — Buyers Lab, Inc. (BLI) acknowledged our software's prowess in workflow automation, personalization, content management solutions, and digitization services.
ARPA Case Study
See how the State Department of Health streamlined their process to meet a critical ARPA deadline with the help of Xerox® Capture and Content Services.
Urban Housing Case Study
Learn how a large urban housing authority enhanced security, productivity, and sustainability through digital transformation. Discover the benefits of digitizing business records with Xerox’s Managed Print Services.
From days to minutes – how Xerox services shortened the credit granting process
See how a major player in retail financing used Xerox's automation to increase efficiency and prevent fraud.