Naar hoofdinhoudKlik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

Windmills along a river and green farm fields

158 jaar oude Land Registry in Engeland gebruikt Xerox technologie om gegevens te digitaliseren

Sinds Koningin Victoria op de troon zat, heeft het HM Land Registry elke verandering van grondbezit in Engeland en Wales vastgelegd – een enorme berg gegevens die de afgelopen decennia is gegroeid tot meer dan 25 miljoen eigendomsrechten, die 87% van het grondbezit in deze twee landen dekken. En, zoals men zegt, dit is nog maar het begin. Het doel van HM Land Registry is om "'s werelds toonaangevende kadaster te worden op het gebied van snelheid, eenvoud en een open benadering van gegevens".

Het HM Land Registry ontvangt elke dag 2.000 tot 3.000 fysieke aanvragen, tekeningen, foto's en identiteitsdocumenten om diezelfde dag nog door Xerox te worden verwerkt in de offsite faciliteit van Xerox.

"De integriteit van het Land Register voor Engeland en Wales behouden terwijl we een uitmuntende klantenservice bieden, is de reden dat we bestaan".

"Met Xerox als onze brug tussen fysiek en digitaal zijn we efficiënter – zonder in te boeten op kwaliteit".

– Eve Foster, Central Operations Manager, HM Land Registry

Het begon allemaal vier jaar geleden toen het HM Land Registry een project met Xerox startte, om zijn papieren catalogus- en documentindieningsproces te veranderen in een digitaal systeem dat uiteindelijk de hele document workflow moderniseert.

Met behulp van Xerox' Production Workflow Management platform begon Xerox met het digitaliseren van nieuwe applicaties om belangrijke gegevens te verzamelen, waaronder zowel informatie als afbeeldingen. Omdat mensen grote financiële en juridische beslissingen nemen op basis van deze documenten, is er geen ruimte voor fouten met scans, ontbrekende gegevens of onleesbare informatie.

"Het draait allemaal om kwaliteit", aldus Nick Clifford, de Xerox Client Manager die met het HM Land Registry samenwerkt. "De gegevens moeten zo perfect mogelijk zijn." Hoe perfect dan precies? "De nauwkeurigheid moet 99,5% of hoger zijn", vertelt Clifford. "De kwaliteitscontrole is heel sterk."

Ingediende documenten bevatten vaak foto's, tekeningen en cursieve tekst. Bij het automatiseren van gegevensextractie uit dit soort documenten was voorheen meestal een extra laag mankracht nodig, met caseworkers die gegevens dubbelcheckten en onjuiste of onvolledige gegevens opnieuw invoerden.

Om dit extra werk te verminderen, hebben Xerox en het HM Land Registry aan een proefprogramma gewerkt om kunstmatige intelligentie en automatisch leren op te nemen in het controleproces en dit over te dragen van mensen naar machines. De nieuwe service in het Xerox® Production Workflow Management platform is bedoeld om optische tekenherkenning, die kan leren van handmatige interventie, beter te stroomlijnen. Het idee is dat elk soort aanvraag (waarbij automatisering en menselijke intelligentie worden gecombineerd) de nauwkeurigheid in de loop der tijd zal verbeteren. Uiteindelijk zal de technologie handmatige tussenkomst beperken tot de moeilijkste gevallen, zoals het interpreteren van handschrift.

Het platform (dat voor nu wordt ondersteund door menselijke indexering) kan nu al leren dat een handgeschreven 't' die eruitziet als een '7' eigenlijk een 't' is. Uiteindelijk zal het platform vele variaties van de letter 't' herkennen en deze kunnen verifiëren zonder menselijke tussenkomst.

In de toekomst hoopt het HM Land Registry alle menselijke tussenkomst te verwijderen bij eenvoudige aanvragen, terwijl het zijn historische archief bewaart en zijn sector naar een nieuw tijdperk leidt.

Lees de casestudy

Meer succesverhalen van klanten bekijken

Are You a Piler or a Filer? YouTube Video
Taking a picture on a phone of a piece of paper.

Xerox® services voor Capture en Content

Beheer gegevensvastlegging effectiever. Krachtige AI maakt het gemakkelijk om informatie uit elke bron vast te leggen en te valideren.

Happy woman using a laptop

Enquête resultaten

Hoe ziet de toekomst van werk eruit? [in het Engels]

Vastlegging en content nader bekeken

Verken pdf‘s, video‘s, infographics en meer over dit onderwerp.

Verwante Artikelen

  • Photo of city buildings looking upward from street level

    Pennsylvania Department of Human Services case study

    See how the Pennsylvania Department of Human Services overhauled forms and claims processing with greater security using Xerox® DocuShare®, reducing claims processing time by 90%.

  • customer support

    Transforming Financial Services

    The finance sector faces rising cyber threats. Our advanced technology solutions empower institutions to unlock their potential, ensuring resilience and dynamic growth.

  • Two employees in front of a whiteboard giving each other a high five

    2024 BLI Pacesetter Business Service Awards

    Discover how Keypoint Intelligence — Buyers Lab, Inc. (BLI) acknowledged our software's prowess in workflow automation, personalization, content management solutions, and digitization services.

  • man holding tablet

    ARPA Case Study

    See how the State Department of Health streamlined their process to meet a critical ARPA deadline with the help of Xerox® Capture and Content Services.

  • Person on iPad with pencil in hand.

    Urban Housing Case Study

    Learn how a large urban housing authority enhanced security, productivity, and sustainability through digital transformation. Discover the benefits of digitizing business records with Xerox’s Managed Print Services.

  • Women shaking hands.

    From days to minutes – how Xerox services shortened the credit granting process

    See how a major player in retail financing used Xerox's automation to increase efficiency and prevent fraud.

Delen