Een krachtige, praktische benadering van klantencommunicatie

Klantbeleving (CX) is hét onderwerp in marketing. Het is de belangrijkste factor in differentiatie — en het is de sleutel tot het bevorderen van loyaliteit.

Hoewel veel bedrijven zeggen dat ze hun CX echt willen verbeteren, leggen te weinig bedrijven zich goed toe op het oplossen van de tientallen klantencommunicatieproblemen, die leiden tot slechte klantervaringen.

Dat komt omdat "klantencommunicatie" een enorm breed onderwerp is. Het beïnvloedt zo veel verschillende aspecten van uw bedrijf dat het moeilijk kan zijn te weten waar u moet beginnen. Maar als u een leaner bedrijf wilt creëren dat de reputatie heeft een geweldige CX te hebben, is dat een uitdaging die u nú onder ogen moet zien.

Daar draait dit eBook helemaal om: een nieuwe manier om na te denken over klantencommunicatie, en de praktische stappen die u moet nemen om deze innovatieve denkwijze te implementeren.

Lees het eBook nu

[in het Engels]

 

Delen: