Diensten voor detailhandel verfijnen communicatie met klanten
Als point-of-sale campagnes correct worden gebruikt, hebben ze een enorme impact op uw winst. Naarmate het aantal digitale detailhandelskanalen blijft toenemen, maken stijgende kosten en inefficiënte processen het steeds moeilijker een effectieve campagne te ontwerpen die bij elk contact met klanten effect heeft.

Met Xerox® Diensten voor detailhandel kunt u uw communicatie synchroniseren om een superieure klantervaring te bieden. Door uw benadering van klantcommunicatie te transformeren, kunt u de kosten verlagen, de efficiëntie verhogen en consistente berichten ontwikkelen die de verkoop en klantloyaliteit stimuleren.
Zie hoe het werkt.
Verbeter de merkbetrokkenheid en 'share-of-basket'

1. Communiceren
Beheer en organiseer doelgerichte omni-channel communicatie en marketingcampagnes
Verhoog de impact in de winkel door sterke point-of-sale materialen te produceren en te leveren
Bied gepersonaliseerde communicatie via de gewenste kanalen

2. Onboarden
Verbeter de klantbetrokkenheid en -ervaring bij het openen van een account en met loyaliteitsprogramma's
Verbeter de medewerkerservaring door wervings-, selectie-, onboarding- en trainingsprocessen te verbeteren

3. Van dienst zijn
Verbeter de efficiëntie en effectiviteit met gestroomlijnde en geautomatiseerde operationele en logistieke processen voor digitale detailhandelaars
Benut gegevens via vastlegging en workflows die voorschriften naleven

4. Groeien
Verbeter de 'share-of-basket' en campagne-effectiviteit via:
Analyses en inzichten voor campagne-optimalisatie
Tijdige communicatie over programma's, klantenservice en promoties
Innovatieve technologieën zoals AR/VR, slimme verpakkingen en virtuele winkels

Meer manieren waarop we de detailhandel helpen
Ga naar de pagina Detailhandel voor meer services die u kunnen helpen contact te leggen met klanten en medewerkers te ondersteunen.
Aanvullende bronnen
Capaciteitenoverzicht (PDF)
Brochure (PDF) [in het Engels]