
Global Digital Support
Verbind, klik, communiceer — zo eenvoudig is het.
Langzamer werken is geen optie. Daarom zorgt Global Digital Support ervoor dat u altijd en overal ter wereld snel kunt blijven doorwerken.
Met ingebouwde, intuïtieve hulp, een robuuste online kennisdatabank en telefonisch bereikbare experts kunt u snel oplossingen krijgen voor bedrijfskritische machines. Elke stap wordt ondersteund door meer dan 40 jaar service-knowhow.
Het resultaat? Maximale uptime en minimale problemen.
GA NAAR DE PAGINA ONDERSTEUNING EN DRIVERS
Bekijk onze online kennisdatabank en zie hoe Global Digital Support u kan helpen maximale uptime te behouden.
Verbind
Verbind: Controle. Eenvoudig. Slim.
Als u uw machine configureert om zichzelf te controleren, kan deze automatisch aanpassingen maken, meterstanden doorgeven en verbruiksartikelen bestellen. Mocht er ooit een probleem zijn, dan volgt u gewoon de aanwijzingen op het scherm om het op te lossen.
Toegang tot de volledige Xerox online kennisdatabank is standaard inbegrepen
Meterstanden worden automatisch doorgegeven
Toner, inkt en afvaltonerflessen worden allemaal automatisch besteld
Verbind rechtstreeks via de machine of verbind meerdere machines via een Device Agent
Remote Services lijst met ondersteunde producten
Xerox® Device Agent software download
Xerox® Device Agent gebruikershandleiding (PDF)
Xerox® Device Agent beveiligings- en evaluatiehandleiding (PDF)
Xerox® Remote Services: White Paper over Beveiliging (PDF)
Xerox ISO-certificering (PDF)
Mededeling over SHA2-beveiligingscertificering (PDF)
Veelgestelde vragen over automatische aanvulling van verbruiksartikelen (PDF)
Veelgestelde vragen over Remote Services gegevensoverdracht (PDF)
Klik
Klik: Grondige technische expertise binnen handbereik.
Gebruik dezelfde kennisdatabank als onze technici en vind de antwoorden die u nodig hebt.
U kunt dag en nacht zoeken in onze kennisdatabank op support.xerox.com of via Google
U kunt met de intelligente Digital Agent communiceren om de antwoorden en video's te krijgen die u nodig hebt
Voor aanvullende hulp kunt u ook worden doorverbonden met onze Digital Support Experts
Communiceer
Communiceer: Digital Support experts, effectieve oplossingen.
Als u met onze Global Digital Support experts communiceert, kunnen zij uw machine online analyseren om het probleem vast te stellen en de meest effectieve oplossing te vinden.
Bespreek de oplossing stapsgewijs via tekst, audio of tweerichtings-videochat
Gemakkelijk vervangbare onderdelen worden rechtstreeks naar u gestuurd

See what I see – Our support agent becomes immersed in your environment using the device’s rear video camera. This gives the agent a visual display of what needs attention.
Real-time graphical guidance – Experience real-time guidance using annotations, such as arrows, pulsating circles, and other features, which are overlayed on the live video. These graphical instructions “stick” to where they are drawn even when the mobile device is pointed at another object and then re-pointed to the original object.
Privacy – Only the rear-facing camera is used so you are not seen.
Watch the video


Xerox® Support Engage
Download the Support Mobile App now