Naar hoofdinhoudKlik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

Woman using her tablet at desk with laptop

Wereldwijde service-ervaring

Verbind, klik, communiceer — zo eenvoudig is het.

Langzamer werken is geen optie. Daarom is Wereldwijde Service-Ervaring de klantgerichte service die u aan het werk houdt, overal ter wereld.

Zoekt u technische ondersteuning?

Verbonden-hulp

Het internet der dingen


Verbind

MFP icon
  • Intuïtieve aanwijzingen op het scherm

  • Ingebouwde video's

  • Diagnoses automatisch verzonden voor tellerstanden

  • Automatisch verbruiksartikelen bestellen, inclusief toner en inkt

Klik

Smart Phone icon
  • 24/7 toegang tot content over zelfondersteuning

  • Begeleide diagnose met meertalige ondersteuning via een Digital Agent

  • Tik hier voor de nieuwste inzichten, tools en nuttige video's 

Communiceer met Xerox

Het is net alsof u een technicus in uw kamer hebt


Communiceer

Chat bubbles icon
  • Directe ondersteuning via live chat, telefoon of Augmented Reality

  • Support-experts met geavanceerde mogelijkheden voor toegang op afstand tot apparaten en gegevens

  • Immersieve samenwerking met AR helpt om probleemoplossingstijden te versnellen

Verbind

Verbind

Verbind: Controle. Eenvoudig. Slim.

Als u uw machine configureert om zichzelf te controleren, kan deze automatisch aanpassingen maken, meterstanden doorgeven en verbruiksartikelen bestellen. Mocht er ooit een probleem zijn, dan volgt u gewoon de aanwijzingen op het scherm om het op te lossen.

  • Toegang tot de volledige Xerox online kennisdatabank is standaard inbegrepen

  • Meterstanden worden automatisch doorgegeven

  • Toner, inkt en afvaltonerflessen worden allemaal automatisch besteld

  • Verbind rechtstreeks via de machine of verbind meerdere machines via een Device Agent

Remote Services lijst met ondersteunde producten

Xerox® Device Agent software download

Xerox® Device Agent gebruikershandleiding (PDF)

Xerox® Device Agent beveiligings- en evaluatiehandleiding (PDF)

Xerox® Remote Services: White Paper over Beveiliging (PDF)

Xerox ISO-certificering (PDF)

Mededeling over SHA2-beveiligingscertificering (PDF)

Veelgestelde vragen over automatische aanvulling van verbruiksartikelen (PDF)

Veelgestelde vragen over Remote Services gegevensoverdracht (PDF)

Klik

Klik

Klik: Grondige technische expertise binnen handbereik.

Gebruik dezelfde kennisdatabank als onze technici en vind de antwoorden die u nodig hebt.

  • U kunt dag en nacht zoeken in onze kennisdatabank op support.xerox.com of via Google

  • U kunt met de intelligente Digital Agent communiceren om de antwoorden en video's te krijgen die u nodig hebt

  • Voor aanvullende hulp kunt u ook worden doorverbonden met onze Support Experts

  • Gebruik interactieve 3D-visualisaties om uw productcomponenten te begrijpen en problemen zelf op te lossen door visueel bewustzijn dankzij digitale tweelingen

Xerox® kennisdatabank

Xerox® klantenforum

Xerox® communityblog

Hulpvideo's op YouTube

Communiceer

Communiceer

Communiceer: Support experts, effectieve oplossingen.

Als u met onze Global Service Experience experts communiceert, kunnen zij uw machine online analyseren om het probleem vast te stellen en de meest effectieve oplossing te vinden.

  • Bespreek de oplossing stapsgewijs via tekst, audio of tweerichtings-videochat

  • Gemakkelijk vervangbare onderdelen worden rechtstreeks naar u gestuurd

Photo of a mobile phone with picture of a printer on the screen
  • Zie wat ik zie – Onze ondersteuningsexpert wordt in uw omgeving geplaatst met behulp van de videocamera aan de achterkant van uw apparaat. Hierdoor heeft de ondersteuningsexpert een visuele weergave van wat aandacht vereist.

  • Realtime grafische hulp – Krijg realtime hulp via annotaties, zoals pijlen, pulserende cirkels en andere functies, die over de livevideo heen verschijnen. Deze grafische instructies blijven 'plakken' waar ze worden getekend, zelfs wanneer het mobiele apparaat op een ander voorwerp wordt gericht en dan weer op het oorspronkelijke voorwerp wordt gericht.

  • Privacy – Alleen de camera aan de achterkant wordt gebruikt, zodat u niet te zien bent.

  • CareAR Assist-app of browser – uw keuze. Wanneer u de CareAR Assist-app downloadt, kan uw Xerox support-expert profiteren van een rijke verzameling tools om u effectiever te helpen en snel een oplossing te vinden. Met een browsersessie wordt het downloaden van de CareAR Assist-app overgeslagen en is de hulp beperkt tot een laseraanwijzer.

App-tools op het scherm omvatten:

CareAR Screenshot with machine part circled

  • Pijlen, kleuren voor omhoog, omlaag, links, rechts

  • Laseraanwijzer

  • Puls

  • Pen

  • Tekstvlaggenlabel verankerd

  • Ongedaan maken

  • Zaklantaarn

  • Snapshot

  • Pauzeren

  • Content delen

  • Opnemen

Bekijk video

How to Use CareAR Assist YouTube Video

Gemakkelijke en effectieve visuele ondersteuning

94% van klanten gaf een score van 4 of 5 sterren aan Xerox ondersteuning servaringen met CareAR

Wij zijn er trots op om finalist van de 2022 TSIA STAR Awards te zijn

2022 Finalist, TSIA Star Awards

Download de CareAR Assist-app

QR code to download CareAR Assist from the Apple App Store

Download CareAR Assist in de Apple App Store

QR code to download CareAR Assist from the Google Play Store

Download CareAR Assist in de Google Play Store

Icon depicting a smartphone

Xerox® Support Engage

Download de Support Mobile-app

App Store

Google Play

Xerox® Support Engage veelgestelde vragen (PDF)



Technische ondersteuning nodig?

Ga naar de ondersteuningspagina ›

>45%

van alle hardwareproblemen wordt binnen 12 minuten op afstand opgelost.

>90%

van alle softwareproblemen wordt digitaal opgelost.

>85%

van alle verzoeken wordt binnen 1 minuut beantwoord.

Wereldwijde service-ervaring brochure

Download de PDF ›

Previous Slide Next Slide

Wereldwijde service-ervaring brochure

Download de PDF ›