Naar hoofdinhoudKlik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

Transformeer het bankproces

De digitale transformatie van de financiële en banksector gaat verder dan klantservices en mobiele toepassingen. Het verbeteren van papieren processen kan net zoveel impact hebben.

Bradesco is de op twee na grootste bank van Brazilië, en één van de grootste ter wereld, met meer dan 5.300 filialen en meerdere internationale locaties. De bank wilde al jarenlang een partner die een end-to-end platform kon leveren en een gedigitaliseerde oplossing voor zijn talrijke facturen en langdurige processen kon bieden.

En dus wendden ze zich tot Xerox.

Xerox Accounts Payable Automation Allows Bradesco Bank to Evolve and Adjust YouTube Video

De uitdaging was een platform te maken dat alle processen, regels en functionaliteiten integreerde volgens het Braziliaanse belastingstelsel en de behoeften van de bank. Dat betekende dat 60 afdelingen documenten ontvingen, analyseerden en valideerden, wat vaak hoge verwerkings- en opslagkosten met zich meebracht. Maar in partnerschap met Xerox Accounts Payable Services creëerde de bank een op maat gemaakte oplossing. Processen die soms wekenlang duurden, duren nu slechts enkele minuten.

"Duurt het proces momenteel ongeveer vier minuten, terwijl het voorheen wel 10 dagen kon duren."

Cesar Tekauti, System Manager, Bradesco

Dankzij de implementatie van deze oplossing worden meer dan 400.000 betalingen automatisch verwerkt, wat ook tot aanzienlijk minder papierverbruik heeft geleid. Dat gestroomlijnde proces hielp Bradesco niet alleen de betalingsketen te rationaliseren, maar creëerde ook een duurzamere oplossing – wat niet onbelangrijk is in de hedendaagse zakenwereld.

"Als je bedenkt dat elke factuur en bijlage moest worden geprint, schat ik dat we minstens het equivalent van een 12 verdiepingen tellend gebouw aan papier verspilden", aldus Ronaldo Bezerra de Lira, manager van crediteurenadministratie voor Bradesco.

Bradesco werkte samen met Xerox om hun manier van werken te veranderen, iets dat alleen mogelijk is wanneer u een partner heeft die u vertrouwt.

Kom meer te weten over hoe Xerox uw bedrijf kan helpen zijn processen te stroomlijnen.

People in office meeting room gathered around a laptop

Crediteurenadministratie

Crediteuren afdelingen zijn bedolven onder het papier. Laten we dat oplossen.

Aanvullende bronnen

Meer verhalen

  • Aerial view of Bahrain

    Casestudy over de National Bank of Bahrain

    De National Bank of Bahrain is een partnerschap met Xerox aangegaan om hun activiteiten te stroomlijnen en hun printkosten met 30% te verlagen met Xerox® Managed Print Services.

  • Clock tower above BBVA Bank in Argentina

    Kan een bank echt papierloos worden?

    Zie hoe de oudste particuliere bank van Argentinië papieren onboarding-formulieren elimineert met behulp van Xerox® services voor vastlegging en content.

  • Laptop screen showing graphs and charts

    Documentdigitalisering in meerdere afdelingen

    Family Service Toronto maakte een einde aan zijn papierproblemen met document digitalisering, procesversnelling en nog veel meer.

Delen