Naar hoofdinhoudKlik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

De oudste particuliere bank van Argentinië wil papieren onboarding-formulieren elimineren

Met Xerox® services voor vastlegging en content.

In 2017 merkte BBVA, de oudste private bank van Argentinië, dat er een kloof was tussen de interactie met zijn klanten en de interactie van de klanten met de bank. Meer dan de helft van de klanten communiceerde uitsluitend via digitale kanalen met BBVA Argentina, en toch moesten ze bij de bank pen en papier gebruiken om zich te registreren voor een nieuwe creditcard, een rekening te openen of zich in te schrijven voor programma's. Deze processen duurden meestal 40 minuten.

Om het onboarding-proces te digitaliseren, begon BBVA Argentina gebruik te maken van Xerox® services voor vastlegging en content. "Hiermee wordt informatie uit elke bron – papier of elektronisch – automatisch vastgelegd en gevalideerd", aldus Boris Fantini, marketingmanager van Xerox Services in Latijns-Amerika. "Het kan die informatie rechtstreeks naar verschillende locaties verzenden om content op te slaan, te indexeren en op te halen wanneer nodig."

Xerox Helps Argentina’s Oldest Private Bank Eliminate Paper On boarding Forms YouTube Video

Wanneer klanten nu de bank in lopen, hoeven ze alleen maar elektronisch hun naam te tekenen en hun onboarding-documenten in te vullen. Om een extra beveiligingsniveau toe te voegen, maakt Vastlegging en content gebruik van biometrische digitale handtekeningen. Nadat een klant de gedigitaliseerde documenten heeft ingevuld, kan BBVA Argentina ze verzenden naar en opslaan op interne netwerken, en ontvangt de klant een kopie per e-mail of als PDF. En BBVA Argentina kan de opgeslagen informatie van een klant ophalen en toevoegen aan toekomstige formulieren, waardoor die sneller kunnen worden ingevuld.

"Door Xerox services voor vastlegging en content te gebruiken, is BBVA Argentina goed op weg om alle papieren onboarding-formulieren te elimineren in zijn 251 filialen in heel Argentinië."

"De onboarding-tijd in de filialen is verkort van 40 minuten tot 10 minuten, en het onderhoudsproces voor de documentatie van de bank is verkort van 10 minuten tot slechts 1 minuut".

aldus Claudio De Siervi, specialist in digitale transformatie bij Xerox

"Het is een oplossing die ons duidelijk helpt", aldus Javier Ayesta, plaatsvervangend manager van re-engineering en procesbeheer bij BBVA Argentina. "Het maakt ons veel competitiever."

Taking a picture on a phone of a piece of paper.

Beheer gegevensvastlegging en bedrijfsprocessen effectiever

Herdefinieer de manier waarop u fysieke en elektronische gegevens vastlegt met onze Capture and Content Services. Dankzij krachtige AI en machine learning kunt u gegevens uit digitale of fysieke documenten automatisch vastleggen en valideren.

Vastlegging en content nader bekeken

Verken pdf‘s, video‘s, infographics en meer over dit onderwerp.

Meer verhalen

  • Happy woman using a laptop

    Enquête resultaten

    Hoe ziet de toekomst van werk eruit? [in het Engels]

  • Windmills along a river and green farm fields

    158 jaar oude Land Registry in Engeland gebruikt Xerox technologie om gegevens te digitaliseren

    Xerox speelt een belangrijke rol in het beschermen van de integriteit van het digitale Land Registry voor Engeland en Wales.

Delen