Naar hoofdinhoudKlik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

woman at coffee shop with laptop and mobile

Xerox® DocuShare® Go

Xerox® DocuShare® Go content beheer platform – slimme bestandsdeling in de cloud, ontworpen voor uw bedrijf.

Contentbeheer op een slimmere manier.

Of u nu werkt met papieren documenten, digitale bestanden of beide, content is essentieel voor uw bedrijf om succesvol te zijn. Het ontvangen en verplaatsen van bestanden is inmiddels een eenvoudige dagelijkse taak geworden. Het ophalen en gebruiken van de informatie in die bestanden is echter zeer omslachtig en foutgevoelig, en dus verre van eenvoudig! Ongeacht het formaat of de hoeveelheid informatie die nodig is, heeft u een content management platform nodig dat automatiseert hoe u uw bedrijfskritische content organiseert, deelt, samenwerkt en er een back-up van maakt. Daarom hebben we het Xerox® DocuShare® Go contentbeheerplatform ontwikkeld.

Xerox DocuShare Go YouTube Video

Slimmer

Slimmer

Met behulp van de nieuwste technologieën voor artificial intelligence (AI) en machine learning (ML) wordt gegevensextractie geautomatiseerd. Alles wat wordt vastgelegd – van logo's tot factuurnummers en zelfs handgeschreven tekst – kan automatisch worden geanalyseerd, herkend en getagd. Eenmaal getagd kan de informatie worden geklasseerd, zodat u en anderen deze gemakkelijker kunnen terugvinden.

Efficiënt eenvoudig

Efficiënt eenvoudig

DocuShare Go maakt contentbeheer helemaal probleemloos. Automatisering bevordert efficiëntie, zodat informatie gemakkelijk teruggevonden en met anderen gedeeld kan worden. De samenwerking en het versiebeheer van documenten verloopt in real time en automatisch, zodat de cyclus van downloaden, opslaan, e-mailen en uploaden niet meer nodig is.

Eenvoudige workflows zijn gemakkelijk in te stellen en te gebruiken, en automatiseren dagelijkse bedrijfstaken zoals goedkeuringsverzoeken.

Overal toegankelijk

Overal toegankelijk

Met de cloud-based hosting van DocuShare Go kunnen zowel interne als externe werknemers nu vanaf elke locatie verbonden blijven met relevante content. DocuShare Go is een samenwerkingsplatform dat u ook in staat stelt om te delen met mensen buiten uw organisatie, inclusief klanten en verkopers.

Geruststellend Veilig

Geruststellend Veilig

Hoe belangrijk het ook is om inhoud op te slaan of te verspreiden, het is even belangrijk om elke naam, nummer en handtekening te beschermen. Industriestandaard praktijken voor veilige hosting en end-to-end versleuteling verzekeren dat uw intellectuele eigendom en al uw gegevens veilig blijven. Alleen degenen die toestemming hebben, kunnen zien wat er met hen wordt gedeeld, zodat uw bedrijf blijft voldoen aan de overheidswetgeving.

Functies

Man working on laptop in room with servers in the background.

Ga aan de slag

  • Maak een account aan en u kunt binnen enkele minuten aan de slag, in plaats van binnen een paar dagen.

  • U hoeft geen software te downloaden of hardware te onderhouden; cloud-hosting verzekert ook dat u 24/7 beschikbaarheid heeft.

Ga en automatiseer

  • Automatiseer dagelijkse processen en blijf efficiënt met realtime samenwerking aan documenten en automatisch versiebeheer.

  • Met AI technologie wordt vastgelegde content herkend, getagd en vervolgens opgeslagen, zonder dat daar handmatige invoer of interventie voor nodig is.

  • De ML-technologie werkt haar database voortdurend bij, zodat nieuwe gegevens worden onthouden om de verwerking in de volgende fase te versnellen.

  • Tijdens de samenwerking worden documentversies automatisch opgeslagen, zodat alle bewerkingen meteen worden vastgelegd en door anderen worden gezien.

  • De goedkeuringworkflows automatiseren notificatieverzoeken om documenten te valideren en vervolgens te verzenden naar gedefinieerde mappen op basis van acceptatie- of afwijzingsbesluiten.

Onderweg samenwerken

  • Maak zelfverzekerd verbinding. Veilige cloud-hosting en end-to-end versleuteling houden al uw communicatie en gedeelde informatie veilig.

  • Krijg onmiddellijke toegang vanaf elke locatie. Door gebruik te maken van de nieuwste progressieve web app-technologie genieten gebruikers van een vlotte ervaring, ongeacht het type toestel dat ze kiezen.

  • Blijf op schema. Laat gebruikers weten dat een actie of taak nog moet worden uitgevoerd

  • U kunt documenten automatisch klasseren en metagegevensvelden (waaronder metagegevenstypen) toevoegen of aanpassen, wat voor flexibele zoektermen zorgt.

  • Werk samen aan documenten, zelfs tegelijkertijd – kopiëren en plakken tussen versies is niet meer nodig.

Controle overnemen

  • Volledige zichtbaarheid. Mis nooit meer een stap van een proces of een upload, download of wijziging van een document dankzij het gebruiksdashboard en de auditmogelijkheid.

  • Nodig collega's en klanten uit om bestanden of mappen te bekijken. Rolgebaseerde toegang is eenvoudig in te stellen - u bepaalt wie wat ziet en wie inhoud beheert.

  • Een platform dat net zo flexibel is als uw inhoud. Bewaar en beheer gestructureerde documenten, geschreven notities, video's, facturen, formulieren en meer.

Woman in sweatshirt on lap top in coffee shop.

Wat is er nieuw?

Eenvoudige goedkeuringworkflows

Eenvoudige goedkeuringworkflows

  • Maak geautomatiseerde goedkeuringstaken in vier eenvoudige stappen.

  • Stuur documenten door naar vooraf gedefinieerde mappen op basis van goedkeurings- of afkeuringsreacties.

  • Goedkeurders kunnen ook ondersteunende opmerkingen toevoegen.

Documenttypen

Documenttypen

  • De mogelijkheid om nieuwe documenttypes toe te voegen of vooraf ingestelde types aan te passen, maakt het platform op maat van de individuele bedrijfsbehoeften.

  • Documenttypevelden staan aanvullende metagegevens toe, wat flexibelere zoekcriteria voor documenten ondersteunt.

Bewaarbeleid voor documenten

Bewaarbeleid voor documenten

  • Stel geldigheidsdata in om de levenscyclus van documenten te helpen beheren en initiatieven voor gegevensnaleving te ondersteunen.

Auditrapporten

Auditrapporten

  • In downloadbare auditrapporten kunt u zien wie bestanden heeft bekeken, bewerkt, gedownload, gedeeld en verplaatst, evenals de datum en tijd waarop dit gebeurde.

Probeer Xerox® DocuShare® Go 30 dagen gratis uit.

Nieuwsgierig hoe geautomatiseerde intelligentie voor een beter verbonden team kan zorgen? Probeer het eens uit.

Onze gratis proefversie geeft uw team de kans om het 30 dagen te testen.* Risicoloos. Zorgeloos.

Meer opties voor het DocuShare contentbeheerplatform

View up the side of a tall, reflective skyscraper

Xerox® DocuShare®

Xerox® DocuShare® is ontwikkeld om elke organisatie de mogelijkheid te bieden een betere prestatie te leveren en biedt robuust contentbeheer aan teams zowel intern als in de cloud.

Overhead view of a meeting room table with several laptops and people passing a printed report across the table

Xerox® DocuShare® Flex

Xerox® DocuShare® Flex is flexibel en aanpasbaar en levert software-as-a-service (SAAS) contentbeheer op cloudbasis met snelle implementatie en invoering in mkb‘s en afdelingen.

Delen