Naarmate werknemers terugkeren naar de werkplek, zullen de meeste (zo niet alle) bedrijven shifts of heropeningen in zekere mate verspreiden om contact tussen werknemers te beperken. Het is een ongekende uitdaging voor bedrijven van elke omvang. Maar hoe groter de organisatie, hoe ingewikkelder deze benadering is.
Dat komt omdat er realtime gegevens nodig zijn om de locatie en status van werknemers elke dag succesvol te kunnen bijhouden. Gegevens die maar al te vaak via handmatige processen worden verzameld en in vele verschillende spreadsheets worden opgeslagen.

BELANGRIJKE FUNCTIES OM UW WERKNEMERS TE HELPEN MANAGEN

status icon

Status

Online, responsief éénkliks-statusrapport voor meerdere apparaten.

location icon

Locatie

Controleer de beschikbaarheid van personeel op meerdere locaties om betere beslissingen te kunnen nemen.

notifications icon

Meldingen

Stuur gebruikers een melding wanneer ze hun status niet hebben bijgewerkt.

onboarding icon

Onboarding

Een eenvoudig, veilig en geautomatiseerd proces voor de onboarding van personeel.

customization icon

Aanpassing

De portal kan worden aangepast op: kleur, logo, talen, locaties, afdelingen.

audit icon

Audit

De portalbeheerder heeft toegang tot een volledige audit van aanmeldingsgegevensacties en gegevenswijzigingen.

dashboard icon

Dashboard

Een beknopt overzicht van de statussen van personeel met filters voor locatie, status en afdeling.

admin icon

Beheer

Een vereenvoudigde beheerinterface met gemakkelijke site-instelling, gebruikersbeheer en auditing.

 

De Xerox® Team Availability app helpt het beschikbaarheidsproces te automatiseren door werknemers een eenvoudige statuspagina te bieden die ze elke dag bijwerken. Ze delen of ze aan het werk zijn, waar ze van plan zijn te werken en of ze zich gezond voelen en zo nodig naar de werkplek kunnen komen. Hun antwoorden komen in een gemakkelijk te begrijpen dashboard terecht waarop hun locatie en beschikbaarheid in realtime worden weergegeven, zodat leidinggevenden over de meest actuele gegevens beschikken om beslissingen, resourceplanning en terug-naar-werk beleid te informeren.

pictogram voor Team Availability app

Alle werknemers kunnen gemakkelijk vastleggen of ze beschikbaar zijn om te werken

De Xerox Team Availability app is:

  • Snel te implementeren. Aangezien u niets hoeft aan te sluiten en niets hoeft te wijzigen aan uw bestaande IT-systeem, kunt u binnen slechts enkele uren aan de slag. Bovendien is de onboarding van werknemers volledig geautomatiseerd.
  • Aanpasbaar. U kunt de taal wijzigen voor verschillende geografieën en de portal aanpassen per locatie, afdeling en meer. Kies uw merkkleuren en voeg uw logo toe voor een naadloze werknemerservaring.
  • Flexibel. Aangezien dit SaaS-aanbod (Software as a Service) beschikbaar is als abonnement, hoeft u geen grote investering in infrastructuur te doen of proberen te raden hoelang u het nodig zult hebben. Bekijk het gewoon per maand.
  • Veilig. Deze app voldoet aan de AVG en al het webverkeer wordt beveiligd door RSA-versleuteling en SHA-256. Alle gegevens en content worden veilig opgeslagen en beheerd door u, de eigenaar.

Ga nu aan de slag

De Xerox® Team Availability app is een natuurlijke uitbreiding van wat we al tientallen jaren doen: documenten en kritieke werkprocessen digitaliseren om organisaties zoals die van u te helpen de efficiëntie te verhogen, beveiliging te verbeteren en kosten te verlagen.