Nuance AutoStore Workflow

Integreer Xerox MFDs in document management, workflow en groupware oplossing
0346 255 255
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 8.30-17.30

Overzicht

AutoStore Workflow biedt capturing, van op papieren- en elektronische bestanden in verschillende document management-, groupware- en workflow oplossingen. Dit routeringsproces kan worden gecombineerd met verwerking door OCR/ICR, barcodeherkenning, complexe imagemanagement/verbetering, etc.

Belangrijkste functies

  • Dé oplossing voor de toekomst- AutoStore werkt met de huidige Xerox modellen en is ook voorbereid op toekomstige Xerox apparaten. U haalt daardoor het maximale uit uw investering.
  • Instellen apparaten -beschikt over verschillende menu´s voor verschillende afdelingen en apparaten, waardoor flink bespaard wordt op de benodigde tijd van inrichten en instellen.
  • Flexibel instellen beveiliging - toegang tot de functionaliteit van het apparaat kan worden geregeld via de geïntegreerde beveiliging of door integratie in een toepassing van een derde partij, zoals Equitrac of SafeCom.
  • Eenvoudige interface voor configureren - m.b.v. een grafische workflow proces designer - programmeerkennis is hierbij niet vereist.
  • Krachtige OCR mogelijkheden - van volledige tekstherkenning (OCR) en doorzoekbare PDF bestanden tot factuurherkenning.
  • Barcode ondersteuning - biedt u de mogelijkheid zowel 1-dimensionele als 2D barcodes te integreren in uw elektronisch geïndexeerde data.
  • Separeren van documenten - biedt u de mogelijkheid verschillende documenten in één keer te scannen en daarna te scheiden op basis van een barcode of scheidingspagina. Hierdoor wordt een snelle verwerking en hoge productiviteit bereikt.
  • Afbeelding management - documenten verkleinen door achtergronden, kleuren en lege pagina's te verwijderen.
  • Integratie in groupware systemen - zoals Lotus Notes (e-mails en databases), Microsoft Exchange
  • (e-mail en publieke mappen) of andere e-mail systemen.
  • SMTP en FTP ondersteuning - stuur uw data naar vooraf opgegeven FTP servers of integreer rechtstreeks in uw SMTP mail service
  • Integratie in EDM oplossingen - zoals Documentum, Hummingbird, Interwoven, Open Text, Windream, Saperion, SharePoint, IBM Content Server, Xerox DocuShare
  • Flexibiliteit - dankzij gedocumenteerde SDK of XML Routing

Uw uitdagingen

AutoStore er fleksibel og designet for å utvikles fra et SMB-miljø med 1 eller 2 enheter til store grupperinger med tusener av enheter.

Belangrijkste uitdagingen

  • Verspilling tijd en resources door inefficiënt opslaan van documenten.
  • Hoge kosten van opslag van documenten.
  • Verlies van productiviteit van medewerkers die tijd moeten besteden aan het zoeken in dossiermappen naar documenten.
  • Verloren gaan van belangrijke documenten veroorzaakt door documenten die rondslingeren en onbedoeld worden weggegooid of verkeerd worden opgeborgen.
  • Veel handmatige verwerkingen om papieren documenten naar elektronische bestanden om te zetten en te verwerkingen.
  • Onbeveiligd versturen van documenten veroorzaakt door te complexe verwerking.
  • Beperkt gebruik van document management systemen veroorzaakt door beperkte media en complexe scansystemen.
  • Geen toegang tot het gecentraliseerd scannen in postkamer
  • Complexe software oplossingen verhinderen gebruikers om voordeel te halen uit de moderne technologie.

Hoe Xerox kan helpen

NSi AutoStore biedt de Xerox apparaten extra mogelijkheden zodat ze als flexibel invoersysteem voor documenten en informatie ingezet kunnen worden, gebaseerd op bewezen Xerox multifunction technologie.

  • Verbeterde productiviteit door het verminderen van handmatige handelingen.
  • Toename efficiency door zeer eenvoudige toegang tot informatie vanaf iedere plek en in het juiste formaat
  • Automatiseert de integratie van documenten in workflows door het omzetten van uw documenten in andere bestandsformaten, inclusief doorzoekbare PDF bestanden.
  • Kostenvermindering door lagere transportkosten en een effectiever gebruik van apparatuur en benodigdheden.
  • Snelle samenwerking en deling van gegevens door documenten eenvoudiger en snel terug te vinden en te versturen.
  • Minder personeel nodig door het automatiseren van de handmatige verwerking van documenten.
  • Vermindering verwerkingstijd door omzetting van documenten in elektronische bestanden die eenvoudig te archiveren en terug te vinden zijn.
  • Toename nauwkeurigheid door minder handmatige data invoer en meer gebruik van krachtige data capture tools zoals OCR, ICR, formulierherkenning, 1D & 2D barcodeherkenning, versleuteling, watermerken, opschonen image en Bates stamps.
  • Waarborg wet- en regelgeving met ruime audit trails en documentbeveiliging.
  • Verhoogde beveiliging door het versleutelen van scan- en meta-data informatie.

Waarom kiezen voor Xerox?

  • Volledig geïntegreerd in de Xerox apparaten die templates en Extensible Interface Platform (EIP) ondersteunen
  • Ondersteuning van andere Xerox oplossingen zoals Equitrac, SafeCom en Xerox DocuShare
  • Bewezen en stabiele technologie

Behaalde prijzen

Buyer's Lab (BLI)

BLI has named Xerox's line of document imaging solutions, including Scan to PC Desktop, their pick for Document Imaging Solutions Line of the Year for the fourth consecutive year (2014, 2015, 2016, 2017). Buyers Laboratory, Inc. (BLI), an independent evaluator of document imaging products and services, chose Xerox based on the following criteria:

  • Our wide range of document imaging solutions for office, enterprise and production-print customers.
  • Outstanding portfolio of Xerox-proprietary software.
  • Unmatched breadth of third-party/independent software vendor (ISV) partner applications we offer customers.
  • Strong showings in tests conducted by BLI in key areas such as: feature set, productivity, ease of use and value.
  • Best rankings in print management and mobile printing applications.

Lees het rapport

View award

Bronnen