Naar hoofdinhoudKlik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

Nuance AutoStore Express

Integratie Xerox MFDs in bestandssystemen of groupware oplossingen en geautomatiseerde verwerkingen
088 4012000
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 8.30-17.30

Uw uitdagingen

AutoStore Express is flexibel en ontworpen voor gebruik in een MKB omgeving met 1 of 2 apparaten tot grote organisaties met duizenden apparaten.

Belangrijkste uitdagingen

  • Verspilling tijd en resources door inefficiënt opslaan van documenten.
  • Hoge kosten van opslag van documenten.
  • Verlies van productiviteit van medewerkers die tijd moeten besteden aan het zoeken in dossiermappen naar documenten.
  • Verloren gaan van belangrijke documenten veroorzaakt door documenten die rondslingeren en onbedoeld worden weggegooid of verkeerd worden opgeborgen.
  • Veel handmatige verwerkingen om papieren documenten naar elektronische bestanden om te zetten en te verwerkingen.
  • Onbeveiligd versturen van documenten veroorzaakt door te complexe verwerking.
  • Beperkt gebruik van document management systemen veroorzaakt door beperkte media en complexe scansystemen.
  • Geen toegang tot het gecentraliseerd scannen in postkamer
  • Complexe software oplossingen verhinderen gebruikers om voordeel te halen uit de moderne technologie

Hoe Xerox kan helpen

NSi AutoStore Express biedt de Xerox apparaten extra mogelijkheden zodat ze als flexibel invoersysteem voor documenten en informatie ingezet kunnen worden, gebaseerd op bewezen Xerox multifunction technologie.

  • Verbeterde productiviteit door het verminderen van handmatige handelingen.
  • Toename efficiency door zeer eenvoudige toegang tot informatie vanaf iedere plek en in het juiste formaat
  • Automatiseert de integratie van documenten in workflows door het omzetten van uw documenten in andere bestandsformaten, inclusief doorzoekbare PDF bestanden.
  • Kostenvermindering door lagere transportkosten en een effectiever gebruik van apparatuur en benodigdheden.
  • Snelle samenwerking en deling van gegevens door documenten eenvoudiger en snel terug te vinden en te versturen.
  • Minder personeel nodig door het automatiseren van de handmatige verwerking van documenten.
  • Vermindering verwerkingstijd door omzetting van documenten in elektronische bestanden die eenvoudig te archiveren en terug te vinden zijn.
  • Toename nauwkeurigheid door minder handmatige data invoer en meer gebruik van krachtige data capture tools zoals OCR, ICR, formulierherkenning, 1D & 2D barcodeherkenning, versleuteling, watermerken, opschonen image en Bates stamps.
  • Waarborg wet- en regelgeving met ruime audit trails en documentbeveiliging.
  • Verhoogde beveiliging door het versleutelen van scan- en meta-data informatie.

Waarom kiezen voor Xerox?

  • Volledig geïntegreerd in de Xerox apparaten die templates en Extensible Interface Platform (EIP) ondersteunen
  • Ondersteuning van andere Xerox oplossingen zoals Equitrac, SafeCom en Xerox DocuShare
  • Bewezen en stabiele technologie

Bronnen